ähhhh knappast... inte med en slöretta!MrGooFy skrev:Min såklart
(Hoppas jag iaf)
sven666 skrev:college tröjjor.. tja.. tshirtar räcker väl?
ja ska köra med förbundna ögon å ändå köra ifrån dig...MrGooFy skrev:Min såklart
(Hoppas jag iaf)
ja har hellre collegetröja... kompisen jobbar på stema så han kanske kan ordna så att vi får grymt tryck på dom lite billigare...Chille skrev:Ska vi trycka upp några college tröjor till i vår eller?.. finns det intresse för det?.. eller är det bara jag som åker i collegetröja?
McB: Var är du??? Den mannen kan sin skit och gör snygga loggor!!$noop skrev:Hade varit grymt med någon fräsch collegetröja
Sven666: Ja, se ifall du kan göra nån snygg logga
GSX-R Micke skrev:ja har hellre collegetröja... kompisen jobbar på stema så han kanske kan ordna så att vi får grymt tryck på dom lite billigare...
Felix skrev:McB: Var är du??? Den mannen kan sin skit och gör snygga loggor!!
Jag tycker 7H kamikaze med en grym logga, typ lite japansk attack stil.. hmmmMcB skrev:Jag är här. Vad ska jag göra? Vad ska det stå?
Felix skrev:Jag tycker 7H kamikaze med en grym logga, typ lite japansk attack stil.. hmmm
Vad säger ni andra dårar???
/F
Daredevil låter ju lite som en amerikansk film...McB skrev:En grym logga ska inte vara några problem att mecka ihop, det kan jag kanske göra i natt.
Har vi några fler namnförslag? Vilgsbiker kom ju med 7H Daredevils MC, det tycker jag är fräckt. Kanske lite långt dock... Men "kamikaze" är ju ganska vanligt å andra sidan...
Ja ja, bestäm namn så meckar jag logga sen.
Felix skrev:Daredevil låter ju lite som en amerikansk film...
Vad tror ni om lapdancers mc???
//EDIT ADHD MC är ju klockrent annars, det säger ju allt...
sven666 skrev:efter typ 5sek ser min ide ut såhär.. kan det bli nåt eller är jag helt fel ute?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|