McB skrev:Går ju att invertera färgerna utan problem. Kan leka det när jag kommer hem.
Ah... för vita tröjor och utsmetade myggor kommer att se rätt äckligt ut
men svarta tröjor blir även jävligt varmt.. ..
McB skrev:Går ju att invertera färgerna utan problem. Kan leka det när jag kommer hem.
Chille skrev:Ah... för vita tröjor och utsmetade myggor kommer att se rätt äckligt ut
men svarta tröjor blir även jävligt varmt.. ..
McB skrev:Finns ju annars den gråa, klassiska college-tröje-färgen. Snyggare som vanligt plagg dessutom.
Chille skrev:kan ju funka! faktiskt...
när åker du första tävlingen i sommar då?
McB skrev:Siktar i första hand på SM-deltävlingen på Falkenberg, 12-13/6.
Chille skrev:då jävlar ska jag stå där med ett lakan där det står McB for president!! //ADHD MC
GSX-R Micke skrev:kaffe e ju alltid gott!!
GSX-R Micke skrev:kaffe e ju alltid gott!!
vi normala får väl riktigt kaffe eller??McB skrev:Japp! Jag ska skaffa en Cafébar-automat till tältet, så att alla Ericsson-tomtar känner sig hemma.
Chille skrev:ÄR DET NÅGON SOM HAR KONTAKTER HOS NÅGOT TRYCKERI??!?!?
ja har en kompis som jobbar på STEMA i borås... han har tryckt upp på tröjor innan iaf å har vi tur kanske vi kan göra de svart å då blir de lite billigare...Chille skrev:ÄR DET NÅGON SOM HAR KONTAKTER HOS NÅGOT TRYCKERI??!?!?
GSX-R Micke skrev:ja har en kompis som jobbar på STEMA i borås... han har tryckt upp på tröjor innan iaf å har vi tur kanske vi kan göra de svart å då blir de lite billigare...
McB skrev:Japp! Jag ska skaffa en Cafébar-automat till tältet, så att alla Ericsson-tomtar känner sig hemma.
Helt perfa ju, då måste vi bara komma överens om en färg också!GSX-R Micke skrev:ja har en kompis som jobbar på STEMA i borås... han har tryckt upp på tröjor innan iaf å har vi tur kanske vi kan göra de svart å då blir de lite billigare...
Felix skrev:ADHD MC
Grymt namn!!! McB du får väl på ponken Swedie öppna upp ett klubbforum!
Tröjor, kul, vår och gasa ännu kuligare!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|