sven666 skrev:i have nada dinero.. sorry guys.. blir hemma-helg för mig med tvspelet typ
Same same.
sven666 skrev:i have nada dinero.. sorry guys.. blir hemma-helg för mig med tvspelet typ
Chille skrev:Har ni sett vädret i helgen eller?
vad sägs om en premiär runda och avrostning i helgen?!?!?!?!?
//chille-pille-päronpung.
sven666 skrev:äh du är seeeen.. premiären va ju i måndags
nu står hojjen i delar så jag får säga nej, bestämt nej..
då har den personen en dålig mobil kamera... alla kort ja tagit me min har de blivit förvånadsvärt bra kvalle... ja ska nog ut på en lite eftermiddags tur me bågen ida för ni ska väl ut på en premiär runda eller? nån som sett bikerboys? vart den bra?MrGooFy skrev:Det ser ut som om det är taget med en mobilkamera??
GSX-R Micke skrev:då har den personen en dålig mobil kamera... alla kort ja tagit me min har de blivit förvånadsvärt bra kvalle... ja ska nog ut på en lite eftermiddags tur me bågen ida för ni ska väl ut på en premiär runda eller? nån som sett bikerboys? vart den bra?
de e så sant så sant!! ja kolla på den sent igår å ja blev såååå sugen på å köra!! men som sagt de räcker å se den en gång!!sven666 skrev:bikerboys va riktigt riktigt dålig.. tunnaste storyn yet, som ett utdraget "grannar" avsnitt eller nåt.
altid kul att se på hojjar dock, en film man måste se.. en gång
MrGooFy skrev:Här är en bild som visar mitt garage i dagsläget.
eyyh låter som vi typ knäcker skallar och säljer kola med det namnet...GSX-R Micke skrev:va nån av er ute i helgen eller?? har vi bestämt namn än eller?? kompisen som ska göra tryck på våra tröjor vill veta om han ska försöka pussla ihop nått...
har ett förslag på namn nu me!
7-härad outlaws
aa så kan man ju oxå se de...Felix skrev:eyyh låter som vi typ knäcker skallar och säljer kola med det namnet...
GSX-R Micke skrev:aa så kan man ju oxå se de...
Har du pallrat ut ditt lata arsle till garaget och knådat dit TRE modden än då???Chille skrev:jag tror vi kom fram till ADHD MC?
jag var ute en sväng i förrgår.. jävligt halt! spann hela tiden..
Felix skrev:Har du pallrat ut ditt lata arsle till garaget och knådat dit TRE modden än då???
Jäkligt snart kan jag säga... väntar på lite skruv och en framskärm bara... Vågar inte köra nu, allt kommer trilla väck om jag gasar över 50...Chille skrev:Japp kan du ge dej faen på!!.... har DU matat ut ditt LATA arsle o åkt en sväng då?... för det har Jag!!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|