Felix skrev:Dessutom kom lord förbi igårkväll med sin überläckra poser kawa... suget blev inte mindre kan jag lugnt säga!!
/Felix
bild??
Felix skrev:Dessutom kom lord förbi igårkväll med sin überläckra poser kawa... suget blev inte mindre kan jag lugnt säga!!
/Felix
ulf_lundin skrev:Läser oftast rubriken som 'Illasinnade runt Borås....'
Fast jag inte har nåt (medvetet) emot västgötar.
O så skriver ni inlägg hela tiden så den ligger uppe.....
/u
Felix skrev:Hade inte kameran på mig, annars borde jag ha plåtat,, hade mat i stekpannan så det fick bli en ganska snabb titt
Vore fin-fint med lite vår nu, så fort snön är väck får man ge sig ut!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=36420Chille skrev:bild??
lord skrev:E
Men i morgon räknar jag med att montera det och sedan antagligen bli ganska upphetsad av lite härligare ljud.
Jag kommer att avvakta ytterligare när det gäller bankörningar, pga försäkringsbolagets otydliga förklaringar gällande trafikförsäkringen. :kockoChille skrev:Låter fint..
Är det någon som har funderat på Bike-events körning på anderstorp i slutat på april?..
jag SKA åka.. men det hade varit kul om vi hade varit ett gäng!!
Kolla detta då! Falkenberg, kan det bli bättre? Kan ordna sovplatser för ett gäng, iom. att morsan och farsan bor där nere.Chille skrev:Låter fint..
Är det någon som har funderat på Bike-events körning på anderstorp i slutat på april?..
jag SKA åka.. men det hade varit kul om vi hade varit ett gäng!!
McB skrev:Kolla detta då! Falkenberg, kan det bli bättre? Kan ordna sovplatser för ett gäng, iom. att morsan och farsan bor där nere.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=37247
Chille skrev:redan sett den..... men jag sätter INTE 46-51 sek på falken.. då stå rjag hellre bredvid er och viftar med en flagga och dricker folköl och solar!
Chille skrev:redan sett den..... men jag sätter INTE 46-51 sek på falken.. då stå rjag hellre bredvid er och viftar med en flagga och dricker folköl och solar!
Vägra vurpa skrev:Vi måste ju skriva hela tiden så att den inte försvinner alltför långt bak..
Gsx-r Micke: Aha, själv ska jag egentligen sova nu men är alldeles för pigg för det. Börjar mitt pass kl. 19.00 ikväll och kör till 05.30!!
Men jobbar bara 2 nätter nu, sen är jag ledig 7 dagar, sen kör jag visserligen hela helgen, 36 timmar!! Den är tuff!!
GSX-R Micke skrev:va jobbar du me då?? ja e chaffis så chefen har jagat mej ett antal gånger ida om hur ja mår å om ja kan jobba imorgon!! jävligt tråkigt å behöva säga nej för ja behöver pengarna!!
[/QUOTE]Prez skrev:Nu är det inte många kvar, kom igen nu då....
1. McB
2. GSX-R Micke
3. Chille
4. Felix
5. Forkman
6. Lord
7. RSV_R
8. $noop
9. acce
10. buLLit
11. MrGooFy
12. sven666
13. Mackan
14. Vägra Vurpa
15. Dioxin
16. Josefsson
17. C@rro
18. WildAndCrazy
19. Prez
20.
Hörudu... vad kollar du på för filmerVägra vurpa skrev:YES!! Bara en enda person till nu så.....Fast har vi otur så finns det inte..
Gsx-r Micke: Jag jobbar på Securitas, fick rycka in i somras som typ vikarie för en som skulle ha semester, sen visade det sig att jag skötte jobbet bra så jag fick fortsätta.. Men jag är jävligt trött på nattjobb. Ska försöka lite senare att få ett snickarjobb igen.
Chaffis måste vara ett gött yrke, iallafall i alla filmer man sett..
Ha det gött alla, nu ska jag slagga!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |