MrGooFy skrev:Jag är också här.
Hej! Vem är du?
MrGooFy skrev:Jag är också här.
Chille skrev:Det verkar som de flesta stora städer har ett eller flera "gäng" som åker ihop.. typ WCX eller RR ... potatoes.. listan kan göras lång!
Men jag har inte hört om ett enda gäng häromkring borås... det är INTE kul o åka själv.. utan man vill ju gärna umgås med likasinnade... som gillar..fart,fläkt..och framför allt lek!..
nån mer än jag lär det ju vara som åker sporthoj i denna stan????.....
Marve skrev:Jag är på till våren, då har jag körkortet tillbaka och hojen välputsad. Jag har en polare i Bollebygd, han vill säkert också med.
Andreé
Felix skrev:Skall vi försöka dra igång 7 härad kamikaze till våren då! Bra namn!
Sedis skrev:Nu har ju även jag fått lägenhet i Borås vilket inte var det lättaste! min hojj står redan där ute på landet någonstans!*ler* Så jag är på till våren...
Sedis
Sedis skrev:Det blev en 1:a i Druvefors, har bara sett bilder på den som polaren tog med digitalkameran. Har ingen aning om var detta ligger eller hur området ser ut men ska tydligen och förhoppningsvis inte vara så hemskt!
Så nu väntar jag bara på besked om jag får flytta in tidigare än 1/1-04! Håll tummarna för det!!
Sedis
Sedis skrev:Ni som bor i Borås kanske kan tipsa om någon bra och billig styrketräningsanläggning i området eller i närheten samt affärer att handla mat i?
Avstånd från Druvefors till Sjöbo? Promenadtid?
Sedis
Silwer skrev:fan, det finns inga iskalla häftiga sporthojsgäng här i skogen heller.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|