Lilla Edet, vilka va det som åkte?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Sergeant skrev:
Hmmm, jodå :) .

När jag skrev oss vanliga dödliga menade jag dem som inte nödvändigtvis knäskrapar i varje kurva eller gör wheelisar eller stopisar som om det vore en barnlek.

Tror inte riktigt att jag platsar i WCX :(

:hej

inte jag heller!!!! CB 400 du väät... =)

Hmm, å du, dumdum....den svajar rejält i 160.... (går den så fort förresten???? Mätarn funkar inte......)

Ja ja, nä men serg du får hänga på nästa gång...så käkar vi glass....å kör fort bara lite =) :bow

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
hållundan skrev:

Hmm, å du, dumdum....den svajar rejält i 160.... (går den så fort förresten???? Mätarn funkar inte......)

Jodå! :bow Den går så fort. Kul hoj det där ,den är nästan lika rapp som min och den har ju faktiskt ett R i namnet. :D

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Sergeant skrev:
Hmmm, jodå :) .

När jag skrev oss vanliga dödliga menade jag dem som inte nödvändigtvis knäskrapar i varje kurva eller gör wheelisar eller stopisar som om det vore en barnlek.

Tror inte riktigt att jag platsar i WCX :(

Hmmmmmm, jag åker lite till och från med Kortedala MK.
Dom är helt ok men medelåldern är kanske lite hög. De har upplägget att tisdagar så är det snabbtur för sporthojarna, dom är kul men går ruskigt fort. WCX-tempo typ. Några av de där gamlingarna är ex-RR människor och kör som gudar.
Torsdagarna är det glidartur för alla och då blandas det plasträzer med guldvingar och harley-japanson. Dom turerna är väl egentligen helt ok men killen som håller i dom brukar välja så konstiga vägar.

Vill du eller någon annan ha en guidad tur dit och köra med på någon av deras turer så är det bara att säga till.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Skall vi köra imorgon :)

Såg inte denna förrän nu. Jag kan tyvärr inte idag lördag eftersom jag e uppbokad på annat håll. Däremot så är jag fri imorgon eftermiddag om någon är sugen. Jobbar ju som vanligt helg fram till två eller så. :6surkart

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Imorgon blir nog kanon :tummenupp .

Idag är det ju lite halvtaskigt väder :( .

Jag skickar pm till dunderkissen, hållundan. Vilka har vi mer som kan vilja åka en liten sväng?

Lakritstrollet

Ny medlem
Gick med
29 May 2003
Hoj
en snabb en
Kan en 125-kille med halvtinkörd mc åka med?? Har 5mil kvar eller ngt liknande innan den e helt inkörd. Bytte motor så jag måste köra in cylinder och lager (kolven e gammal) men den går bra annars.

Ska tillägga att det sitter en 180 kubiksmotor i den :p :p

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Sergeant skrev:
Imorgon blir nog kanon :tummenupp .

Idag är det ju lite halvtaskigt väder :( .

Jag skickar pm till dunderkissen, hållundan. Vilka har vi mer som kan vilja åka en liten sväng?

De som jag har PM:at med till och från om en tur i lite lugnare tempo är förutom dig sergeant, Cool_lilja, real, hållundan, lillen och hmmm. Det var fler. Någon som hade en SZR men kommer inte ihåg hans nick.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Mertala skrev:
Kan en 125-kille med halvtinkörd mc åka med?? Har 5mil kvar eller ngt liknande innan den e helt inkörd. Bytte motor så jag måste köra in cylinder och lager (kolven e gammal) men den går bra annars.

Självklart att du skall med! :tummenupp

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Mertala skrev:

Nej det får du inte :rolleyes: . Det blir ju bara pinsamt om jag blir totalt ifrånåkt av en ej inkörd 125:a :(

Skojade bara :p :D ;)

Det är klart att du skall följa med :tummenupp

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...