Undrar om föräldrarna skrev skyltarna redan på adoptionsdagen samtidigt som dom applåderade sig själva med tanke på vilka fantastiska föräldrar dom skulle bli.
Du menar på samma vis som folk när dom tar på sig spanska gatuhundar?
Undrar om föräldrarna skrev skyltarna redan på adoptionsdagen samtidigt som dom applåderade sig själva med tanke på vilka fantastiska föräldrar dom skulle bli.
Ha ha ha hänger dom skyltar runt halsen på hunden som skyltarna barnen har?Du menar på samma vis som folk när dom tar på sig spanska gatuhundar?
Vi kan ju börja med att skänka bort gummi
Ha ha ha hänger dom skyltar runt halsen på hunden som skyltarna barnen har?
Konstigt folk.
Jag har aldrig träffat nån med adopterad gatuhund, vad jag vet. Kanske så dom ingetNej, men dom tar upp faktumet så fort man ser hunden.
Som tur är, iof...
Jag har aldrig träffat nån med adopterad gatuhund, vad jag vet. Kanske så dom inget
Tycker dom flesta anser sig bättre än andra. Vi har bara olika uppfattning om vad som är bra. Dom tycker väl vovveadoption är braJodå det hade dom nog, det är lite det som är meningen med att importera ett nervvrak, att kunna påvisa hur god man är.
Tycker dom flesta anser sig bättre än andra. Vi har bara olika uppfattning om vad som är bra. Dom tycker väl vovveadoption är bra
Jag håller med dig.Knappast brist på omplaceringshundar inom landets gränser...
Jag håller med dig.
Fast det finns gott om omplaceringsungar också. Folk ska tvunget klämma ut eget ändå, eller hämta från långt borta.
Jag tror inte du skall ta det så bokstavligt, självklart är det roligare att överleva än att inte överleva.
"Överleva". Det kanske är roligare att "överleva", men det är inte ledsamt att inte påbörja sin existens, det är otroligt neutralt, inte ens noll, det är null.
Om jag hade blivit aborterad så hade jag ju knappast blivit ledsen över det, för jag hade aldrig existerat. Detsamma gäller ju alla hundratusentals fall utav aborter...
Vad är det att vara ledsen över?
Det är ju inte så att man som barn blir mördad
Betnér föreslår ju aborträtt upp till 18 års ålder, och ibland håller man ju med om den tanken - men det är ju stå upp humor, inget seriöst förslag.
Fast de barnen är inte alls säkert att man får adoptera. Eller du kanske vet mer i ämnet?Jag håller med dig.
Fast det finns gott om omplaceringsungar också. Folk ska tvunget klämma ut eget ändå, eller hämta från långt borta.
Nej. Kanske borde vi jobba för att ändra den delen av vår kultur.Fast de barnen är inte alls säkert att man får adoptera. Eller du kanske vet mer i ämnet?
Jag vet inte vad problemet är, vet du?Nej. Kanske borde vi jobba för att ändra den delen av vår kultur.
http://www.svd.se/fler-svenska-barn-bor-adopteras
För att man inte får betalt för sitt barn i Sverige?Jag vet inte vad problemet är, vet du?
Förstår inte dina frågor eller varför du ställer dem till mig.För att man inte får betalt för sitt barn i Sverige?
För att vi har ett evighetssystem med fosterfamiljer?
För att vi inte bryr oss om barnen?
För att vi har ett socialt skyddsnät?
Att ta hand om barnen som sätts till världen tycker jag är viktigt, ja.Förstår inte dina frågor eller varför du ställer dem till mig.
Är barnfrågor något du brinner för, vad är dina åsikter i så fall?
Min åsikt är att ju fler barn desto bättre.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|