GSXR1100R skrev:Sälj silverpilen till Åsa för 30.000, hon måste komma ur tvitaktsdimmorna innan det är försent.
Inte utan mellanskillnad, vi ger 5.000 kr var imellan på varje hoj, annars blir det ingen bra affär.CorbenDallas skrev:Vi kanske ska byta? Du tar lilltösen, Åsa tar silverpilen o så tar jag missilen. Måste ju ändå vara en riktig karl som tar han om en Kawa...
Vad kostar du?McB skrev:Men jag då? Ni har glömt mig!
stavgren skrev:Vad kostar du?
Nu är du helt off topic igen, vill du köpa en räcer får du väl göra inlägg under rätt rubrik, denna tråd är en irrtråd som inte leder till något annat än förvirring & osämja.McB skrev:Vanligtvis så är jag inte till salu, men undantag kan göras. Mitt huvudsakliga syfte med inlägget var dock att få upp folks ögon för att jag också vill köpa en räser.
Köp min! Lite lätt begagnad men det mesta som behövs för att skruva ihop den följer medMcB skrev:Vanligtvis så är jag inte till salu, men undantag kan göras. Mitt huvudsakliga syfte med inlägget var dock att få upp folks ögon för att jag också vill köpa en räser.
GSXR1100R skrev:Nu är du helt off topic igen, vill du köpa en räcer får du väl göra inlägg under rätt rubrik, denna tråd är en irrtråd som inte leder till något annat än förvirring & osämja.
stavgren skrev:Köp min! Lite lätt begagnad men det mesta som behövs för att skruva ihop den följer med
Jag borde få mer, min är ju finast...GSXR1100R skrev:Inte utan mellanskillnad, vi ger 5.000 kr var imellan på varje hoj, annars blir det ingen bra affär.
Är inte du ute efter en R6:a?McB skrev:Mer fakta tack.
stavgren skrev:Är inte du ute efter en R6:a?
Slår du till snabbt får du hojen, ett trasigt nyckelben och ett par knappt använda avon-däck för 20.000:-
Du har PM.McB skrev:Jag är ute efter en 600-räser, företrädesvis en R6:a, men det är inget måste.
Vad är det för hoj? Årsmodell, hit och dit-fakta?
stavgren skrev:Du har PM.
Snart i alla fall.
Lägg dig inte i detta, du ska bara meka och hålla flabbenSnabbe_jag skrev:Jaha då får jag väl lägga mig i diskutionen i denna tråd då...
Va fan sysslar ni med???????????????????????????????
Snabbe_jag skrev:Jaha då får jag väl lägga mig i diskutionen i denna tråd då...
Snabbe_jag skrev:Jaha då får jag väl lägga mig i diskutionen i denna tråd då...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |