Limez mekskola

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
om video nr:8 ska vara avslut på samlingen kan det vara bra med skydds utrustningen typ hjälm, ställ, ryggskydd o.s.v :tummenupp

Del 8 blir sista jag lägger upp på Youtube, sen kommer del 9 och 10(och eventuellt 11) på DVDn:tummenupp

Utrustning var en bra idé! Men frågan är hur mycket "mek" det är:va Det kan hamna i extramaterialet på DVDn:tummenupp

mnrider

Incident
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-11 Ducati 1198 SP
Del 8 blir sista jag lägger upp på Youtube, sen kommer del 9 och 10(och eventuellt 11) på DVDn:tummenupp

Utrustning var en bra idé! Men frågan är hur mycket "mek" det är:va Det kan hamna i extramaterialet på DVDn:tummenupp

Tja, det här var ju härligt underhållande, kollade igenom de sista avsnitten i natt:tummenupp :hihi När kommer del 8? Lite humor skadar aldrig:hihi

Har du tappat bort din lille praktikant:va kanske använd honom i del 8...utrustningsmek kan vara en idé, he, he....

Keep up the work och så har du en köpare till din DVD när den kommer:tummenupp

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
För er som väntar på del 8 så kan jag avslöja att ni får vänta lite till.
Är inte särskilt "uppåt" just nu pgr. av diverse bekymmer, och då är det svårt att få till något "roligt".

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Hade inget att göra så det blev en del 8 nu ändå :tummenupp

Filmen finns i första inlägget:)

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
:tummenupp Trodde nästan att "hur man riggar en rått fälla" skulle med i filmen.
hehe

Det kommer på DVDn:)

Filmade dubbelt så mycket som det som kom med i del 8, men var tvungen att bara ta med hälften på grund av youtube:huvet

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Skippar ölen ikväll. Slängde ihop detta lite hastigt. Jag vet att det ser ut som en kokbok men nuförtiden handlar det om att se annorlunda ut för att sticka ut.

Haha, fan vad nice:tummenupp Sparade bilden så nu kan du ta bort den från inlägget, roligare om det blir lite överraskning om jag nu skulle använda något liknande:tummenupp (Vi kan tjöta lite mer om det där via PM när det börjar närma sig publicering, du verkar ju kunna detta med design av omslag:tummenupp )

Svanberg

www.racesetup.se
Gick med
18 Mar 2008
Hoj
-02 Yamaha R6
Här kommer mitt bidrag. Dock inte så seriöst. :)

Bifogat

• limez.jpg
    limez.jpg
    198.2 KB · Visningar: 313

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Nu har jag kollat på del 8. :tummenupp

Men jag kom och tänka på en sak.

Finns det någon speciel luft att köpa när man luftar bultarna till bromsoken? :va :D

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Finns det någon speciel luft att köpa när man luftar bultarna till bromsoken? :va

Ja, det är viktigt att du använder Castrols produkter i detta fallet, akta dig för Biltemas version när det gäller luft.

RudaWorks

bonehead
Gick med
19 Dec 2005
Hoj
Honda cbr 929 -01
blir fan ett köp. man kan ju inte låta bli när killen (limez) har typ samma dialekt som han den där Björn Gustafsson. Enda skillnaden är väl att Limez e rolig. Finns den att köpa snart?

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Har haft lite annat i huvudet under våren(ni vet hur damer är), men nu börjar "mekskolesuget" komma igång igen:gnissla

Kommer att släppa minst ett avsnitt av den "nya säsongen" på Youyube.
Och eftersom att jag är arbetslös och jävligt fattig så kommer jag försöka få till en DVD med alla avsnitt hittills och ett antal till plus extramaterial osv.:tummenupp

Den nya säsongen har ett lite annorlunda upplägg. Det är filmat med handhållen kamera av en kameraman och ljudet kommer att vara inspelat i samband med filmen, och alltså inte pålagt i efterhand som tidigare.
Jag vet inte riktigt hur "roligt" det blir så jag tänkte göra ett avsnitt och lägga upp så får jag se hur responsen blir:gnissla

En fördel är att bildkvalitén kommer att vara bättre på grund av att en riktig "film-kamera" används:yoparty

crazy rider

Ny medlem
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
ktm 690
Har haft lite annat i huvudet under våren(ni vet hur damer är), men nu börjar "mekskolesuget" komma igång igen:gnissla

Kommer att släppa minst ett avsnitt av den "nya säsongen" på Youyube.
Och eftersom att jag är arbetslös och jävligt fattig så kommer jag försöka få till en DVD med alla avsnitt hittills och ett antal till plus extramaterial osv.:tummenupp

Den nya säsongen har ett lite annorlunda upplägg. Det är filmat med handhållen kamera av en kameraman och ljudet kommer att vara inspelat i samband med filmen, och alltså inte pålagt i efterhand som tidigare.
Jag vet inte riktigt hur "roligt" det blir så jag tänkte göra ett avsnitt och lägga upp så får jag se hur responsen blir:gnissla

En fördel är att bildkvalitén kommer att vara bättre på grund av att en riktig "film-kamera" används:yoparty

kommer fortsättningen på zarrells stuntskola med snart?:)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka