Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Hahahaha satan va jag garvade åt lektion 5 och 6 i del 3.
Du är fan kung, Björn Gustavsson släng dig i väggen.
Hehe Jag är smickrad
Går ut och spelar in del 4 nu!
Last edited:
Hahahaha satan va jag garvade åt lektion 5 och 6 i del 3.
Du är fan kung, Björn Gustavsson släng dig i väggen.
Hahaha, "att vara en tankpad" och "ställa in förspänningen i vänster gaffelben", "eeh, det här kanske inte är någonting man ska ge sig in på, äh, vi skiter i det"
Skynda med del 4 nu!
Måste man slicka tankpaden? risken är stor att det finns kvar snoppbasiller på det området från förra ägaren :S så du kan ju tänka på förra ägaren om du slickar där igen
Var blir del4 av!? Börjar att bli trött nu, vänt på dygnet för dessa lärorika filmsnuttar. Kommer att bli ett helvete på måndag när man ska jobba, men helt klart värt det!
Del 4 kom precis upp på tuben men bearbetas fortfarande, några minuter kvar bara!
Jo fan, vända på dygnet är ju alltid kul Jag tänkte skita i att sova idag överhuvudtaget, så somnar man gott runt 10 snåret i kväll
Det låter som en plan! Väntar dock fortfarnde ivrigt!
Del 4 ligger i första inlägget nu!!
Ja, det har funkat förr och funkar igen, bara man håller sig vaken tills det börjar ljusna och sedan sysselsätter sig med något aktivt(alltså inte dra på en gammal Bondrulle på TVn) så löser det sig Laga mat är också en bra idé, gott att äta lite riktig lagad frukost
Haha, nej tyvärr.
Ja, faktiskt, 1000rr Repsol -05 hade inte suttit fel(eller en -07 i samma färg som din). Eventuellt en 600rr 05-06 Kanske en FMX650 också, som pendlarmoppe
Men håller vi oss inom den budget jag ligger på nu (runt 30K) så får man ingen snygg Honda tyvärr
Men vecka 3 så påbörjar jag min 20 veckor långa praktik på
Honda-Center i GBG så man får väl se vad dom kan ordna
Funderar faktiskt på att gå ut och spela in del 4 nu, vaknade efter 18:00 idag så jag lär inte komma i säng på ett antal timmar ändå
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|