Limez mekskola

kaffe

Medlem
Gick med
26 Feb 2008
Hoj
Inte just nu
Hahaha, "att vara en tankpad" och "ställa in förspänningen i vänster gaffelben", "eeh, det här kanske inte är någonting man ska ge sig in på, äh, vi skiter i det" :D
Skynda med del 4 nu!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Hahaha, "att vara en tankpad" och "ställa in förspänningen i vänster gaffelben", "eeh, det här kanske inte är någonting man ska ge sig in på, äh, vi skiter i det" :D
Skynda med del 4 nu!

:) Kul att det finns folk med samma humor som jag:tummenupp :yoparty

Filmat klart del 4 nu, påbörjar redigeringen:tummenupp

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Måste man slicka tankpaden? risken är stor att det finns kvar snoppbasiller på det området från förra ägaren :S så du kan ju tänka på förra ägaren om du slickar där igen :p

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Måste man slicka tankpaden? risken är stor att det finns kvar snoppbasiller på det området från förra ägaren :S så du kan ju tänka på förra ägaren om du slickar där igen :p

Det är lugnt, man behöver inte göra det om man inte vill:) :tummenupp

Har tvättat hojen rätt så noga ett par gånger så det är lugnt:tummenupp

Derdelis

Ride it like you stole it!
Gick med
1 Dec 2007
Hoj
Duke 690 -08
Var blir del4 av!? Börjar att bli trött nu, vänt på dygnet för dessa lärorika filmsnuttar. Kommer att bli ett helvete på måndag när man ska jobba, men helt klart värt det!

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Var blir del4 av!? Börjar att bli trött nu, vänt på dygnet för dessa lärorika filmsnuttar. Kommer att bli ett helvete på måndag när man ska jobba, men helt klart värt det!

Del 4 kom precis upp på tuben men bearbetas fortfarande, några minuter kvar bara!:yoparty

Jo fan, vända på dygnet är ju alltid kul:yoparty:näsblod Jag tänkte skita i att sova idag överhuvudtaget, så somnar man gott runt 10 snåret i kväll:tummenupp

Derdelis

Gick med
1 Dec 2007
Hoj
Duke 690 -08
Del 4 kom precis upp på tuben men bearbetas fortfarande, några minuter kvar bara!:yoparty

Jo fan, vända på dygnet är ju alltid kul:yoparty:näsblod Jag tänkte skita i att sova idag överhuvudtaget, så somnar man gott runt 10 snåret i kväll:tummenupp

Det låter som en plan! Väntar dock fortfarnde ivrigt!

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Det låter som en plan! Väntar dock fortfarnde ivrigt!

Del 4 ligger i första inlägget nu!!:yoparty :tummenupp

Ja, det har funkat förr och funkar igen, bara man håller sig vaken tills det börjar ljusna och sedan sysselsätter sig med något aktivt(alltså inte dra på en gammal Bondrulle på TVn) så löser det sig:tummenupp Laga mat är också en bra idé, gott att äta lite riktig lagad frukost:tummenupp

Derdelis

Gick med
1 Dec 2007
Hoj
Duke 690 -08
Del 4 ligger i första inlägget nu!!:yoparty :tummenupp

Ja, det har funkat förr och funkar igen, bara man håller sig vaken tills det börjar ljusna och sedan sysselsätter sig med något aktivt(alltså inte dra på en gammal Bondrulle på TVn) så löser det sig:tummenupp Laga mat är också en bra idé, gott att äta lite riktig lagad frukost:tummenupp

Riktigt underhållande och imponerande(som vanligt)! Alltid undrat vad dom dära självlysande västarna var för något på alla touringhojar! (Väntar fortarande på instruktioner till att trycka dit fälgstripes)

Nu är det dags för att kolla på Dakar! Förväntar mig att Del5 ska vara färdig när jag är tillbaka ;)

smaklig spis!

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Sug på karamellen....

Ha inte så bråttom. Hur e tanken. 24 filmsnuttar och alla ska läggas ut på en vecka. Håll oss på halster och presentera typ ett avsnitt varje vecka.

Låt intrycken smälta in hos folk så de hinner med. Att testa själva gå ner i garaget träna på de nya kunskaperna och gå på språk-kurs. Göteborska.

Vecka 1 2009: Introduktion del 1 till 4:

Del 5 vecka 2 Lördag morgon. OSV.

Med lite distans till det hela, så ges du ochså lite mer tid till det hela.

Vi som tittar på dina alster försvinner inte.

Bara en tanke! Toyman.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Har faktiskt tänkt åt det hållet själv och du har helt rätt:tummenupp
Var bara tvungen att se om det fanns något intresse först:)
Del 5 kommer att dröja lite, och den kommer att vara väl genomtänkt med nya färska idéer:tummenupp

Håll till godo med de 4 avsnitt som finns, och glöm inte att kolla in Zarrells stuntskola om ni inte redan gjort det:tummenupp

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Håller med Toyman... håll oss lite på halster. Lägg upp en plan för hela mekskolan lagom till hojsäsongen börjar med jämna mellanrum.

Jag behöver hjälp med att töja ut mitt nya skinnställ lagom till våren. Kanske vore något att ta upp i din serie. Vanligt problem att man annars börjar säsongen lite rostig och med ett stelt skinn... man vill ju inte bli hämmad utan kan knäskrapa lite DIERKCT!!!

//KaliZ (surfar sporthoj i sitt skinnställ denna härliga vintermorgon)

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Hoj
Honda
Hoppas du får lära dig av HondaCenter att kedjor med fördel smörjes från insidan på din 20 veckor långa praktik. ;)
Lycka till!

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Skitroliga filmer. Gillar att de kommer tätt, men samtidigt så tar det roliga slut fortare.

Keep up the good work :tummenupp

akita1

Medlem
Gick med
25 Feb 2008
Hoj
Honda vf 1000r -84
Haha, nej tyvärr. :) :D

Ja, faktiskt, 1000rr Repsol -05 hade inte suttit fel(eller en -07 i samma färg som din). Eventuellt en 600rr 05-06:tummenupp Kanske en FMX650 också, som pendlarmoppe:tummenupp

Men håller vi oss inom den budget jag ligger på nu (runt 30K) så får man ingen snygg Honda tyvärr:huvet

Men vecka 3 så påbörjar jag min 20 veckor långa praktik på
Honda-Center i GBG så man får väl se vad dom kan ordna:) :gnissla :rolleyes:
:)

Funderar faktiskt på att gå ut och spela in del 4 nu, vaknade efter 18:00 idag så jag lär inte komma i säng på ett antal timmar ändå:näsblod

Varför behöver du 20 veckors praktik !!????:va Du verkar kunna allt.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka