Linc till HDD-kamera

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Såhär nytänkande vad jag förra helgen när jag tänkte föreviga en av dom sista rundorna innan vintern..

DSC_6281.jpg

Tyvärr gick det inge vidare för kameran stängde av sig själv och kunde inte spela in när man väl åkte. Stog man still så var det inga problem men så fort det blåste på så fungerade den inte.

Nu är min tanke att en extern lins skulle lösa mitt problem. Men finns det något sådant? Vet att POV är en lösning men jag har redan en kamera med hårddisk, behöver bara en lins!?! Någon som har en lösning eller erfarenhet?

Editerad version... :tummenupp

Last edited:

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Om det nu är en extern LINS (borde vara video-enhet eller nåt) så måste du isf ha AV-ingång på din kamera. Det är inte så många kameror som har det..

MJL

Ny medlem
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
Hornet 600
Vad i hela friden är en linc?

En linc är ett litet frö man kan äta som mognar till sig till sensommaren och passar bra till kaffet... :näsblod

Om det nu är en extern LINS (borde vara video-enhet eller nåt) så måste du isf ha AV-ingång på din kamera. Det är inte så många kameror som har det..

Okej, så med AV-ingång kan jag koppla till en extärn enhet som kan ta in information och skicka den vidare! Har du något tips på var man kan finna en sådan lins?

Last edited:
Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...