Jag gillar mitt Silverstone! Det är ganska varmt, det jag har kört hittills har jag aldrig frusit, men det återstår att se hur det funkar mitt på sommaren. Jag tror dock inte att det är något större problem. Jag är 185/75 och för mig är det lite kort i ärmarna, men inte värre än att det går att leva med. Går ju att förlänga i deras ändringsatelje om man vill.
Det är bara att åka och prova ett. Jag tror inte du hittar något i Jönköping dock, kanske i Nässjö.
Jofama har en egen ändringsatelje där de kan göra ändringar. Läste i någon tråd här på SH om någon som bl.a. förlängt ärmarna och det hade kostat 1000. Gå in på www.jofama.se, så kan du läsa mer om det.
Jag hade inte beställt ett utan att prova först. Ring och hör med Mascot i Nässjö om de har. Jag har storlek 50 och det är vad jag brukar ha så storlekarna är normala. Du kan få prova mitt om du vill.
Jag tycker det känns gediget, föregångaren Sepang blev ju bäst i test för skinnställ under 10 lakan i Bike förra året.
Jag tycker inte ventileringen är bristfällig, men det återstår att se hur det är på en bandag. Jag ska till Sviestad på torsdag, jag återkommer efter det och säger hur det var.
Känns stället även kort i benen förresten?
Hur va det?? =)
Det var inte varmt i skinnstället när jag körde bana, fast å andra sidan var det bara 10 grader i luften, så det är kanske inte mycket att gå efter.
Det borde vara någon här som har erfarenhet från Sepang. Vinnaren av R1000 förra året hade ett Sepang, så jag tror att det funkar utmärkt, Silverstone är nog inte sämre.
...armarna, har lite kameltå när man går i det men inte när jag sitter på hojen.
Har fått ett erbjudande på STR Lindstrands SEPANG.
Vilken strl skall jag ha?
Jag är 1,82 cm och väger ca 75 kg.
Har haft Arlen Ness strl 52 och IXS strl 52.
Tack
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |