Lindstrands Silverstone!

R$19

....
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Honda CB 1000RA -10
Någon här inne som vet om det är ett bra ställ... Provade ett och det satt som en smäck:tummenupp Kvalitet?

RacerBarber

racerbarber
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
ducati monster s4r 2004 zxr750 92
linstrands fick ju bäst i test inåt test i bike förra året, vet ej om det hette silverstone,,,,tror det hette sepang lr nåt

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
tycker de ställen är riktigt snygga, och prisvärda (?). frågade på en firma, och de sa (såklart?) att kvaliten var riktigt bra.

jag hade köpt om jag hade 7k till övers.

Last edited:

R$19

....
Gick med
18 Jun 2009
Hoj
Honda CB 1000RA -10
tycker de ställen är riktigt snygga, och prisvärda (?). frågade på en firma, och de sa (såklart?) att kvaliten var riktigt bra.

jag hade köpt om jag hade 7k till övers.

Klart dom säger:gnissla 7k? Där jag kollade så kostade det 7995.. In på prutbanken då=) Vilken firma kollade du på?

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
jag kommer åka i det iår.. tycker det sitter riktigt nice...
enda är att jag skulle viljat ha lite hårdare skydd på knäna

teXmeX

Medlem
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
KTM 790 Adventure R
Köpte mitt förra veckan, sitter som korvskinn nu. Benen har töjt sig lite men överkroppen är det rätt mkt kvar att töjas, man är inte så flexibel så att säga =)
Men jag är nöjd med passformen och utseendet. Funktionen hoppas jag slippa ta reda på.

Silvervargen

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Yamaha R1-99+-05+-06+Honda CBR 600 -91
Snyggt

Köpte mitt förra veckan, sitter som korvskinn nu. Benen har töjt sig lite men överkroppen är det rätt mkt kvar att töjas, man är inte så flexibel så att säga =)
Men jag är nöjd med passformen och utseendet. Funktionen hoppas jag slippa ta reda på.

Hade du tänkt bada med det eller?:D:D:D

teXmeX

Medlem
Gick med
10 Apr 2009
Hoj
KTM 790 Adventure R
Enda sättet att ta bild på sig själv och i badrummet fanns största spegeln =)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Bra köp skulle jag tro. Har ett Sepang sedan i fjol. (Prislappen var bra och jag är litet fåfäng å gillar vita ställ.) Mycket bra passform för en medelsvensk, 180/85 och bra känsla gällande sömmar. Silverstone är ju efterföljande modell och är nog minst lika bra. Fördelen med helställ är ju att man inte fuskar med underdelen som en del gör med delade ställ.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Alla ställ töjer sig..

Jag kör Sepang-stället och är supernöjd. Gav mindre än 7 (mkt mindre ;)) men hade kunnat betala mer utan att va missnöjd. Iofs kanske jag hade valt Arlen Ness eller så då, men iaf.

Det sitter kanon, jag har kört det i 2,5 säsonger nu och hoppas att det kommer överleva denna med. Töjer sig som allt annat ganska mkt. Första 10 gångerna jag drog på mig det var vi minst 2 st för att det skulle funka, nu sitter det fortfarande ok och är riktigt skönt. Kan tom ha underställ utan risk för pungbråck!

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...