Zormin skrev:Jag hade väl hoppats att intresset skulle vara lite större än det bevisligen är. Folk verkar vara ganska uppbokade också. 11:e är det bara 6 st som kan. Det är undre gränsen för att få köra. Eftersom folk även verkar ha lite dåligt med cash så här innan jul kanske det är lika bra och försöka satsa allt på den 8:a januari då det är 8 st som kan.
Vad tror ni?
Ninjaboy skrev:Jag är på!![]()
Ninjaboy skrev:Om du har några timmar över kan du ju hänga med och kolla om det finns plats i bilarna. Så var det förra gången också och det slutade att några av dem spontankörde.![]()
Rackarns, jobbar till kl 0700 samma dag, och är nog sugen på att sova nån timme när jag kommer hem!Zormin skrev:NU ÄR DET BEKRÄFTAT!
8:e januari klockan 13:00. Jag har bil så jag kan köra några stycken, om inte alla vill gosa i Håkans racebuss förstås...![]()
När/var ska vi träffas? 11:45 vid MAX?
Bra, då har vi någon som kan fota med oss. Om du kollar mitt fotoalbum (se signaturen) så hittar du två pinsamt dåliga bilder från förra gången. Men jag skyller allt på kameran och det dåliga ljuset.oXydex skrev:Låter som en lysande plan. Följer jättegärna med och kikar om det finns plats i nån bil. Tar med mig kameran isf och försöker göra det bästa jag kan av situationen![]()
Du kan väl sova på jobbet och sedan 4.5 timmar till. Inga problem.stoffer skrev:Rackarns, jobbar till kl 0700 samma dag, och är nog sugen på att sova nån timme när jag kommer hem!
Ska se om jag kan byta dagar, men tills vidare är det ett nej från mig.
*ASG* Har du ritat ur Lindas kullerbytta? http://ninjaz.kicks-ass.net/therealninjaboy/img418e45a7aaeb6.jpgNinjaboy skrev:Om du kollar mitt fotoalbum (se signaturen) så hittar du två pinsamt dåliga bilder från förra gången.
Nej, jag vurpade ju sådär i b-finalen, bromsen tog mycket sämre än på hojen jag hade innan och jag klämde allt vad som gick men det räckte inte så jag försökte ta kurvan i alla fall och körde in i kanten och flög över med hojen mellan benen, det enda jag tänkte på var om motorn stannade och det gjorde den förståsZormin skrev:*ASG* Har du ritat ur Lindas kullerbytta? http://ninjaz.kicks-ass.net/therealninjaboy/img418e45a7aaeb6.jpg
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |