Neutral skrev:Vädret var kanon och banan var slät.
Jag körde ikväll igen på motardfunkiskväll. Helt suveränt med bra väder och grillat. Tack LMS! Och tack Beviks/KTM som lånade ut hojar åt oss att köra motardbanan med. Rondellen är tajt! 660 var det klipp i, superkul hoj.Syss skrev:Alltid trevligt med släta bananer!
ziif skrev:Är det någon som vet om man får köra med gathoj på banan som ligger någonstans vid linköping, på onsdag? När börjar det och betalar man på plats?
Någon som ska dit?
Jag har ingen aning om vart banan ligger, skulle va bra om man fick hänga på nån som hittar !
Neutral skrev:Jag körde ikväll igen på motardfunkiskväll. Helt suveränt med bra väder och grillat. Tack LMS! Och tack Beviks/KTM som lånade ut hojar åt oss att köra motardbanan med. Rondellen är tajt! 660 var det klipp i, superkul hoj.
RuffRyder skrev:Tja på er,
va tror ni om Vadstena imorn onsdag 31/8, kl 18:00 vid MacDondalds Ryd (a.k.a. Vallarondellen)?
Ser ut o bli fint, kom igen nu ni har väl inte ställt av redan eller?
Skriv om ni kommer så jag vet.
Peace!
Vad missade vi, att köra 49 i 10 mil?RuffRyder skrev:Ni som inte var med missade nåt kan jag lova:
-Hur får man 3 sporthojare att tappa hakan och kallsvettas innan avfärd?
-En ny kille i gänget berättar att han är polis!
Bara du hade en sån skulle du kunna wheela alltså?RuffRyder skrev:Ziif, tack för wheelieuppvisningen... är nu grymt sugen på att uppgradera till en -03 RR nästa år!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|