Linköping / Norrköping

torparn

Dä ä väl å straffe loss...
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Vikingstad, Lkpg
Hoj
GSXR-1100 -86 väg-slåssare
Synd att man redan korkat upp första ölen då, annars hade man kunnat åka dit...fast afterwork på nån uteservering funkar ju oxå :tummenupp

Hoppas på bra väder imorrn så kan det ju bli en sväng :banana
 

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha R1 2007
Hehe okej. Men det är fint o sitta o ta en kall öl ute i det fina vädret :tummenupp





torparn skrev:
Synd att man redan korkat upp första ölen då, annars hade man kunnat åka dit...fast afterwork på nån uteservering funkar ju oxå :tummenupp
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
We'll be there!

Ofasen! Det var inget man hade hört talas om tidigare... vi kommer några stycken och kollar!!

Peace!
/Ruff Ryder


TurboTorsk skrev:
Hej alla :tummenupp Kommer med glada nyheter. Idag klockan 18:00 så är det MC-KVÄLL med spektakulär uppvisningsåkning av magnus Carlsson från skövde samt Avon Tires. Vet inte om det är några som är duktiga, men jag packar filmkameran o drar dit o tittar en sväng iaf. Är det någon som inte hittar dit så kan jag medela att det äger rum vid Cloetta center! :tummenupp


Tid: 18:00
plats: Väringagatan 5 (Kallerstad)
 

Tokas

Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Gick med
24 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Aprilia RSV mille -02
Fan vad sugen jag är på att köra hoj nu!

Men just nu kan jag inte köra alls då jag kört slut på bakdäcket och inte har mina depåstöd hos mig i Norrköping utan utlånade till brorsan i Växjö!
Finns det någon vänlig själ som har ett depåstöd till utlåning i Norrköpingstrakten ett par dagar och har ett tips på var man kan få däck bytta till en rimlig peng? (Däck har jag)

Tack på förhand!
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Jag har lagt upp filmerna från sviestad den 11/5. Blev juh lite iallfall.
Ligger under filmer o sen on board cam sviestad 11/5
 

craffe

Craffe
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 990 Supermoto -08
Mja är det väder så hänger jag på. Men hänger regnet i luften blir jag kanske lite grinig o stannar hemma istället o tar hand om disken :va
 

bstrand

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Linköping
Hoj
R1 -03
Blev det en angenäm tur? Åkte förbi donkan i valla vid 12-tiden med min blåa R1 tillsammans med polaren på en svart ZX9R från rondellen ut mot E4. Hade inte tid att haka på då vi skulle hem till mina föräldrar och mecka lite.
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Blir det någon körning imorrn? Jag kommer iaf att finnas vid McOrvars 12,00 imorrn för alla som vill med.
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Söndag eftermiddag

Hello!

Imorn Söndag eftermiddag, mellan 13-14 nångång så tänkte vi åka över till NKPG, möte upp folk där för att köra runt vägarna där som omväxling.

Jag skriver imorn tid/plats när vi spikat det, men ni som vill hänga med kan vara beredda kring 13-14 för det blir då nångång.

Så denna gång kan vi faktiskt köra med både ett LKPG + NKPG gäng, vore kul. Ska bli kanonväder också som det ser ut så då måste vi ta chansen!

Peace!
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
petmalm skrev:
Vad händer idag nån som har nått intresant på gång
Kolla posten direkt ovanför din. :D Det kommer en till med exakt tid och plats att träffas, vi åker väl gemensamt upp till Norrköping.
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Kläm fram en tid & plats när ni kommer att finnas i Norrk. så man ev. kan ansluta i körningen. FORT!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top