Linköpings Motorstadion träning 5/7

Supermoto skrev:
Åfan, trodde det var ute på parkeringen det hände nåt. DE tvar där jag kom ikapp iaf...

Verkar ju funka bra med original EXC på knattebanorna iaf ;)

Ny hoj = ????

Beställde en ny KTM SMR från USA. Tog även med en ny cylinder och ett visst vevparti :banana Nu blir det trimma av... och hänger jag inte på dig då på en vissa bana så börjar jag med pingis eller något annat kul :3freak

liljekvist skrev:
Beställde en ny KTM SMR från USA. Tog även med en ny cylinder och ett visst vevparti :banana Nu blir det trimma av... och hänger jag inte på dig då på en vissa bana så börjar jag med pingis eller något annat kul :3freak
Den är ju inte gatreggad.. du får köra elit! :D Så nu har man plockat en placering.

Last edited:
RookieSM skrev:
Den är ju inte gatreggad.. du får köra elit! :D Så nu har man plockat en placering.

Har ju änsålänge båda... får se om den nya hinner komma... en dom kanske låter mig köra där ändå fast den inte är reggad :rolleyes:

liljekvist skrev:
Har ju änsålänge båda... får se om den nya hinner komma... en dom kanske låter mig köra där ändå fast den inte är reggad :rolleyes:
Jarå det är lugnt, jag vet flera andra som de låter köra.
Hur handlar du från USA, importerar själv eller köper genom nån sida? Hur billigt är det? Behöver ju ny cykel själv till nästa år.

Evil M skrev:
Jag jobbar till tidigast 4 på Tisdag så det blir ingen ban premiere för mig än på ett tag :gråta :4skrika
Ja men det blir perfekt, 16.00 plus 11 mil blir 17.00 ungefär, du hinner köra mycket, det är ända fram till 20.00. :)

RookieSM skrev:
Jarå det är lugnt, jag vet flera andra som de låter köra.
Hur handlar du från USA, importerar själv eller köper genom nån sida? Hur billigt är det? Behöver ju ny cykel själv till nästa år.

Jag fixar allt själv. Hitta en -05:a smr 525 för ca 50000:- sen var det frakt och lite skit på det. så det blev ca 55000:- här hemma. sen köpte jag trim också. så hela kalaset sluta på 68.000:- med cylinder, Vev mm

liljekvist skrev:
Jag fixar allt själv. Hitta en -05:a smr 525 för ca 50000:- sen var det frakt och lite skit på det. så det blev ca 55000:- här hemma. sen köpte jag trim också. så hela kalaset sluta på 68.000:- med cylinder, Vev mm
Du skulle passat på och beställa en kasse ramlager !!!

RookieSM skrev:
Ja men det blir perfekt, 16.00 plus 11 mil blir 17.00 ungefär, du hinner köra mycket, det är ända fram till 20.00. :)
Men 16.45 stängs ju grindarna så då är det kört i alla fall. Vet inte förens kl 16 på tisdag om jag kan gå hem då eller ej, för kan jag gå vid 16 så hinner jag ju ner till 17 tiden, bara ha hojen lastad å klar på pickisen och dra från jobbet direkt ner till Linköping.

Inte på träningar det gäller bara trafikövning och om det nu mot förmodan skulle dyka upp över 120 personer, men det tror jag inte, inte ens RR får in så många. Vet föresten inte om det finns så många motard åkare som brukar åka bana i Sverige.

mvh
Peter L

Evil M skrev:
Men 16.45 stängs ju grindarna så då är det kört i alla fall. Vet inte förens kl 16 på tisdag om jag kan gå hem då eller ej, för kan jag gå vid 16 så hinner jag ju ner till 17 tiden, bara ha hojen lastad å klar på pickisen och dra från jobbet direkt ner till Linköping.

Butler skrev:
Inte på träningar det gäller bara trafikövning och om det nu mot förmodan skulle dyka upp över 120 personer, men det tror jag inte, inte ens RR får in så många. Vet föresten inte om det finns så många motard åkare som brukar åka bana i Sverige.

mvh
Peter L
Låter bra det. Prata lite med Supermoto förut och han sa att det skulle nog inta vara nått problem om jag inte han ner till 17 tiden.

Träning skrev du, måste man ha licens för det? För det har jag inte, är det bara att lägga ner att komma på tisdag då?

Evil M skrev:
Låter bra det. Prata lite med Supermoto förut och han sa att det skulle nog inta vara nått problem om jag inte han ner till 17 tiden.

Träning skrev du, måste man ha licens för det? För det har jag inte, är det bara att lägga ner att komma på tisdag då?

Lös licens då?
Har du ont om pengar kanske du kan lösa en engångslicens?

Bilder

Undrar om det är någon förutom Megagossen som vill ha ett par skivor med bilder från Åland, Beviks, SM m.m. så skicka gärna ett PM. OBS! Självkostnadspris på skivorna!
Jag kommer att åka ner till Linköping imorgon.

/Lasse

Wheeliegirl skrev:
Jag kommer att snigla runt banan, snigla om möjligt ÄNNU långsammare på gruset, om jag ens kommer igenom....... :3freak
Skall vi kanske snigla lite tillsammans då eller..... :crash

Jag skall hämta min nya moppe i kväll och räknar alltså med att spräcka min motard-med-slicks-på-annat-än-asfalts-....... imorrn så..... All hjälp och stöd från likasinnade mottages tacksamt.

Jag och Spretman dyker upp. :)

.

Last edited:
LasseR6 skrev:
Undrar om det är någon förutom Megagossen som vill ha ett par skivor med bilder från Åland, Beviks, SM m.m. så skicka gärna ett PM. OBS! Självkostnadspris på skivorna!
Jag kommer att åka ner till Linköping imorgon.

/Lasse
:hördu Jag vill ha har jag ju sagt ;)

LasseR6 skrev:
Lös licens då?
Har du ont om pengar kanske du kan lösa en engångslicens?
Behövde inte ha Licens :)

Nu ska jag ut och pilla bort lysen/tappa ur glykolvattnet mm sen lasta hojen på bilen, sova/vakna/jobba/sluta jobbet/ gasa ner till Svistad och köra banpremiere med Husan :banana

Fan.. blir ingen körning för mig imorron :(
Var tvungen att ta ett extra pass. 19-07

Hade sett fram emot att köra lite.

Fint med Husa-dominans igår. Blågult överallt :yoparty

Blev en del bilder. Först hoppbilder på några av Örebropöjkarna. Observera att jag har fullständig koll på läget när Engström och Dennis hoppar förbi mig :3freak

Bifogat

• Harry.jpg
    Harry.jpg
    92.4 KB · Visningar: 45
  • Jimmy.jpg
    Jimmy.jpg
    88.9 KB · Visningar: 47
  • Jocke.jpg
    Jocke.jpg
    131.4 KB · Visningar: 57
  • LasseR.jpg
    LasseR.jpg