Linne på killar/män?

Är det ok som man/kille att vara klädd i linne?

• Antal röstningar
    0

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Tycker det ser illa ut på folk som går med det i tron att de är guds gåva till kvinnan. Vältränad eller lönnfet påverkar inte den åsikten.

jag har själv haft linne ibland, men i så fall under en skjorta eller om jag håller på med något fysiskt.

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Folk som gärna uppvisar sej i tajt läder klagar på linnen... :rofl

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Linne funkar bara om man är mager och omöjligen skulle kunna ha något att visa upp.

Något annat jag däremot avskyr är t-shirts med stor urringning på killar. Även v-ringade tishor är lite småäckligt men stor urringning är riktigt vidrigt. Ser otroligt feminint ut och så exponeras endast en fågelbröstkorg fifaan.

:mad:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Linne funkar bara om man är mager och omöjligen skulle kunna ha något att visa upp.

Något annat jag däremot avskyr är t-shirts med stor urringning på killar. Även v-ringade tishor är lite småäckligt men stor urringning är riktigt vidrigt. Ser otroligt feminint ut och så exponeras endast en fågelbröstkorg fifaan.

:mad:

Spot on. Det är riktigt WT. För några år sedan var det modern med v-ring 25 cm ner. Ser inte klokt ut. För direkt tankarna till Robinson-Robban

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Varför bry sig om vad andra tycker för :va
Så länge man inte spökar ut sig för att tillhöra en etablerad grupp som till exempel emo's, svartrockare och punkare och sånt skit så kan man väl ta på sig vad fan som helst? När man funderar på vad andra tycker och tänker på hur man ser ut så kanske man ska fundera på att skaffa sig ett liv...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Varför bry sig om vad andra tycker för :va
Så länge man inte spökar ut sig för att tillhöra en etablerad grupp som till exempel emo's, svartrockare och punkare och sånt skit så kan man väl ta på sig vad fan som helst? När man funderar på vad andra tycker och tänker på hur man ser ut så kanske man ska fundera på att skaffa sig ett liv...

Vilket får mig att anta att du gärna står iförd linne och stampar med jungfrun.

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
är det något som påverkar dig att andra har, eller är du bekymrad för vad andra skall ha för åsikt om du har det?

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Handlar om hur linnet bärs upp. Ett slappt linne på en smal/normalbyggd kille funkar. Så fort killen blir fet, biff, "omedveten" etc blir det wt. (och fundera inte ens på tanktops)

Och ang. v-ringat/uringat gäller lite samma sak. Ju mer extrem v-ring/uring, destå större krav ställs på killen ifråga. Inte lika noga som med linne dock. Men sen är ju lite frågan om hur långt ner den går. Vanliga tishor är inte direkt roliga, men de får ringningen får inte gå för djupt som sagt.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Varför kollar ni på män?

Historien visar att vi är beredda att ta på oss ungefär vad som helst om någon twistad del i hjärnan får för sig att det kan attrahera honor. :80-tal

(Gör en kraftig urskiljning här och ignorerar helt förekomsten av kvinnor samt individer av hankön som dras till desamma).

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jo alltså jag bor i malmö......hc3a5rig_53195429.jpg

så svar på din fråga, helst inte.....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Vilket får mig att anta att du gärna står iförd linne och stampar med jungfrun.

Nej, de få gånger jag har linne på mig är nog när jag är hemma och klipper gräset, på sin höjd.
Jag tycker bara att det är smått patetiskt med killar som bryr sig om hur de ser ut, än värre när de klär sig efter högsta mode bara för att passa in i mängden av stereotyper.

Min vardagsklädsel är jeans och t-shirt och sneakers. Jag har tre lådor i min byrålåda. En är fylld med kallingar och strumpor, givetvis vita. Nästa låda innehåller 3 prydliga rader med t-shirts. Sista lådan innehåller 7-8 jeans och max två tröjor.
Men mestadels går jag klädd i ett par svarta blåkläder-byxor och t-shirt då jag för det mesta jobbar.
Nu ska jag på bröllop i sommar och det var ju bara att glömma att jag kom i kostymen, varken byxorna eller kavajen passade så nu måste jag köpa sånt nytt också :mad:

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin