Linne på killar/män?

Är det ok som man/kille att vara klädd i linne?

• Antal röstningar
    0

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Hår under armarna uppfattas på precis samma sätt av killar som av tjejer :) Vissa kanske tycker det är sexigt/snyggt/manligt men tror nog de flesta tjejer gillar rakat eller åtminstone ner trimmat.

Men om men låter bli linnet så är det ok om håret får vara kvar?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Om någon tycker illa om mig för att jag bär linne så är den personen är vedervärdig människa som jag ändå inte vill ha något att göra med. Följaktligen bryr jag mig inte. Man har allvarliga problem om man bekymrar sig över huruvida främmande människor har ärmar eller inte på sina tröjor.

Tror du har missuppfattat, tråden handlar om hur det uppfattas.

Jag bekymrar mig något djävulskt när dessa människor befinner sig bland livsmedel som jag kan tänkas inhandla.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men om men låter bli linnet så är det ok om håret får vara kvar?

Någon gång ryker väl kläderna av? :tungan

Om tjejen inte bryr sig om att det är buske där nere så bryr hon sig nog inte om att det är hår under armarna. :) Personligen tycker jag det är fräshare när killen rakar/ansar håret under armarna. Men hade nog aldrig kommenterat det, alla är olika. :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Om någon tycker illa om mig för att jag bär linne så är den personen är vedervärdig människa som jag ändå inte vill ha något att göra med. Följaktligen bryr jag mig inte. Man har allvarliga problem om man bekymrar sig över huruvida främmande människor har ärmar eller inte på sina tröjor.

Det är helt ok så länge man inte behöver se massa hår, eller känna konstiga kroppsodörer. Jobbar i butik och det är många som luktar konstigt med mer kläder än linne. Vill inte ens veta hur det hade luktat om någon kommit i linne. :) Men är du fräsh och INTE bär foppatofflor så är det Ok. :)

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Tror du har missuppfattat, tråden handlar om hur det uppfattas.

Jag bekymrar mig något djävulskt när dessa människor befinner sig bland livsmedel som jag kan tänkas inhandla.
Visst är det störande med feta, håriga och svettiga gubbar som går med bar överkropp, helt uppknäppt skjorta eller med linnen som visar alltför mycket. Speciellt på ställen som restauranger eller trånga affärer där det är svårare att undvika dem. Men om du stör dig "något djävulskt" på en ren och välvårdad människa, som mig själv t.ex, bara för att den personen har ett linne på sig så är det utan tvekan något fel på dig. Vad är det med övre halvan av överarmarna som är så skrämmande för dig?

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Det är helt ok så länge man inte behöver se massa hår, eller känna konstiga kroppsodörer. Jobbar i butik och det är många som luktar konstigt med mer kläder än linne. Vill inte ens veta hur det hade luktat om någon kommit i linne. :) Men är du fräsh och INTE bär foppatofflor så är det Ok. :)

Håller med fullständigt! :)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Visst är det störande med feta, håriga och svettiga gubbar som går med bar överkropp, helt uppknäppt skjorta eller med linnen som visar alltför mycket. Speciellt på ställen som restauranger eller trånga affärer där det är svårare att undvika dem. Men om du stör dig "något djävulskt" på en ren och välvårdad människa, som mig själv t.ex, bara för att den personen har ett linne på sig så är det utan tvekan något fel på dig. Vad är det med övre halvan av överarmarna som är så skrämmande för dig?

:va

Nu börjar jag ana att du har lite problem med läsförståelsen, så läs inläggen en gång till och återkom är du snäll.

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
:va

Nu börjar jag ana att du har lite problem med läsförståelsen, så läs inläggen en gång till och återkom är du snäll.

Förklara gärna vad du menar med att människorna befinner sig bland livsmedel som du kan tänkas inhandla. Om du menar att de ligger i hyllan med äpplen som du tänker köpa så kan jag förstå att du tycker det är störande. Om du menar att de befinner sig i samma mataffär som du så har jag ingen förståelse för dig.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag tycker fittja-tarzan har fått till det rätt bra, en riktig trendsättare. Han skiter i om det är kallt också han kör sin grej :D
Fittja? Har han flyttat? Jag hade för mig att han bodde i Skärholmen. Eller kanske Sätra. :va

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Förklara gärna vad du menar med att människorna befinner sig bland livsmedel som du kan tänkas inhandla. Om du menar att de ligger i hyllan med äpplen som du tänker köpa så kan jag förstå att du tycker det är störande. Om du menar att de befinner sig i samma mataffär som du så har jag ingen förståelse för dig.

Begär inte att du skall ha förståelse, men ja jag ogillar när folk springer i livsmedelsaffärer i linne.

Det är ju inte så att alla linnebärande individer undviker fruktavdelningen bara för att dom har linne, eller?

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Nerklottrade gym-nissar uppblåsta av steroider i tight linne är vidrigt, borde klassas som förbjudet av miljöskäl alt. som förargelseväckande beteende.

PS TS citat "Visste ni att det utförs 100 miljoner samlag varje dag enligt WHO?" måste vara fel. Med en befolkning på ca 7 miljarder skulle bara 1 på 70 ägna sig åt sådant, knyla varannan månad ungefär...

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Begär inte att du skall ha förståelse, men ja jag ogillar när folk springer i livsmedelsaffärer i linne.

Det är ju inte så att alla linnebärande individer undviker fruktavdelningen bara för att dom har linne, eller?

Okej får ja fråga om du tycker samma om tjejer som kommer
i linne? Vad är det som skiljer, el d e ok bara för d är en tjej och du vill ha lite ögongodis? :)

tkdrille

Guest
i linne? Vad är det som skiljer, el d e ok bara för d är en tjej och du vill ha lite ögongodis? :)

Helst bara bikiniöverdel där om de inte är Hulda 100 kg och 70 år

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Absolut, är utseendet fördelaktigt går det före den hygieniska aspekten. Precis som det trumfar nästan vad som helst, typ intellekt osv.

Men är det gammalt eller svullet är det precis lika illa.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Absolut, är utseendet fördelaktigt går det före den hygieniska aspekten. Precis som det trumfar nästan vad som helst, typ intellekt osv.

Men är det gammalt eller svullet är det precis lika illa.

Ja men då e d löst, alla killar som inte är gamla/svullna/håriga/fula får lov att gå i linne. ÄVEN i mataffären. :tungan :D

tkdrille

Guest
Ahh ja förstår! Ja smaken e som baken. :tungan :D

Haha, jag tycker man ska klä sig vettigt. Och de är ju så delat. Jag skulle ju aldrig få för mig att gå med urringning dels för de kommer se för jävligt ut på mig. Linne går med bort då man inte passar i de.
Jag tycker bara de gigantiska bodybuildarna passar i sånt men vi har inga så stora i Sverige. Sen passar inte ett sådant muskelberg i skjorta och kavaj för då ser de ut som en pyjamas :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Haha, jag tycker man ska klä sig vettigt. Och de är ju så delat. Jag skulle ju aldrig få för mig att gå med urringning dels för de kommer se för jävligt ut på mig. Linne går med bort då man inte passar i de.
Jag tycker bara de gigantiska bodybuildarna passar i sånt men vi har inga så stora i Sverige. Sen passar inte ett sådant muskelberg i skjorta och kavaj för då ser de ut som en pyjamas :)

Håller med. Fast det som är värre än linne är foppatoffel eller flipflops. Speciellt om folk inte ens kan ta hand om sina fötter. Riktig spy-varning där! Bara för att ni är män är det lika viktigt att ha ordning på sina fossingar! :7peta

tkdrille

Guest
Håller med. Fast det som är värre än linne är foppatoffel eller flipflops. Speciellt om folk inte ens kan ta hand om sina fötter. Riktig spy-varning där! Bara för att ni är män är det lika viktigt att ha ordning på sina fossingar! :7peta

Foppatoffel UTAN strumpor. Fy fan, de blir så skum blandning.
Jo de är viktigt, äger till och med nagelfil och nagelsax haha.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin