Linne på killar/män?

Är det ok som man/kille att vara klädd i linne?

• Antal röstningar
    0

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag blir alltid lika road av diskussioner mellan män om utseende. :) Är det inte en anonym t-shirt med jeans får det jävlar i det vara!

Själv drar jag på mig allt möjligt som ger många garderobshomofober stora skälvan, eller ja, för tillfället håller jag mig till t-shirt på överkroppen, för den ser inte presentabel ut, men annars varieras fotplagg och underkropp ganska mycket. Mest för att jag gillar omväxling. I fallet linné så har jag det för att det är svalt och gott, och jag inte riktigt uppskattar värme. 20+ är en övre smärtgräns för mig.

Men visst är killar rent allmänt bra på att misslyckas med att experimentera med klädstilar. :rofl

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Håller med. Fast det som är värre än linne är foppatoffel eller flipflops. Speciellt om folk inte ens kan ta hand om sina fötter. Riktig spy-varning där! Bara för att ni är män är det lika viktigt att ha ordning på sina fossingar! :7peta

Ha, ha... I lördags när jag var på Etagé och stod i kön så kom jag i snack med en kille och en tjej. Båda frågade vad som hänt. Killen frågade vad jag hade för hoj och han berättade att han haft en Ducati och en R1:a. Tjejen lyssnade ointresserat, tittade ner på mina tår som sticker ut från gipset och sa att jag kanske borde gå och göra en pedikyr. :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ha, ha... I lördags när jag var på Etagé och stod i kön så kom jag i snack med en kille och en tjej. Båda frågade vad som hänt. Killen frågade vad jag hade för hoj och han berättade att han haft en Ducati och en R1:a. Tjejen lyssnade ointresserat, tittade ner på mina tår som sticker ut från gipset och sa att jag kanske borde gå och göra en pedikyr. :D

:D :D :D :D :D med andra ord fick du inget pity-ligg. hahahaha....

tkdrille

Guest
Nä, det fick jag inte. :gråta

Gips-tricket fungerar verkligen inte alls bra. :(

Jag hade ju stora förväntningar på att alla tjejer skulle springa fram, servera öl och pyssla om mig. :D

Prova en strumpa över ;) Kanske inte ska visa de stora svamparna på etage lille man

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag tror det där med tjafs om hur folk klär sig & snobbklädmode är en såndär äcklig storstadssvensk grejj, ni vet, en såndär som startat på söder och spritt sig som pest söderöver till andra lite större städer.
Man känner ju sig som ett ufo när man går runt i stockholm i något så enkelt som t-shirt & jeans.

Jag gillar inte storstadssverige har jag bestämmt, lantsverige är mycket trevligare. Tom vädret är bättre märkte jag idag, så fort jag kommer till stockholm mörknar skyarna & vips ligger det 20cm vatten på marken, självklart blir jag minst lika blöt som om jag trillat till sjöss.

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag tror det där med tjafs om hur folk klär sig & snobbklädmode är en såndär äcklig storstadssvensk grejj, ni vet, en såndär som startat på söder och spritt sig som pest söderöver till andra lite större städer.
Man känner ju sig som ett ufo när man går runt i stockholm i något så enkelt som t-shirt & jeans.

Jag gillar inte storstadssverige har jag bestämmt, lantsverige är mycket trevligare. Tom vädret är bättre märkte jag idag, så fort jag kommer till stockholm mörknar skyarna & vips ligger det 20cm vatten på marken, självklart blir jag minst lika blöt som om jag trillat till sjöss.
Nja. Visst kan det vara så att det i små hålor råder en ganska avspänd attityd till vad man kan ha på sig när man glider in på den lokala ICA-butiken för lite småhandlande.

Eller så kan det vara tvärt om. Man ska bannemig ha Fjällrävenbyxor, Meindl-kängor, canadaskjorta från Pinewood och en Yamaha-keps. Gärna ska man också hoppa ur en sprillans ny Navara med dubbelhytt och prata en dialekt som indikerar på minst tio generationer av svår inavel. Annars är man en utböling, och då är man minsann inte mycket att hänga i julgranen.

Annars så kan man ju åka till Göteborg. Jag är inget modelejon. Men de gånger jag varit där har jag förvånats över hur många som klär sig som luffare. Alltså förutom luffarna.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Annars så kan man ju åka till Göteborg. Jag är inget modelejon. Men de gånger jag varit där har jag förvånats över hur många som klär sig som luffare. Alltså förutom luffarna.

Det verkar vara inne att klä sig som en luffare, ju slafsigare desto bättre, så länge man gör det i dyra märkeskläder. :3freak

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
Formally known as Gulan
En pikétröja skall vara ett team-tillbehör:fakta

Gärna lila med orangea ränder och blaffigt rejsingtryck på ryggen. Bäres med fördel tillsammans med regnbågsglasbestyckade rejsingsolbrillor. För att det är fult å kul I tells ya.

Bildbevis gäller även piké:fakta

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Visst är det störande med feta, håriga och svettiga gubbar som går med bar överkropp, helt uppknäppt skjorta eller med linnen som visar alltför mycket. Speciellt på ställen som restauranger eller trånga affärer där det är svårare att undvika dem. Men om du stör dig "något djävulskt" på en ren och välvårdad människa, som mig själv t.ex, bara för att den personen har ett linne på sig så är det utan tvekan något fel på dig. Vad är det med övre halvan av överarmarna som är så skrämmande för dig?

Axlar är jeteäkliga.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Allmänna riktlinjer: Pung/kuk, ansikte och armhålor håller man någorlunda i schack. Näshår odyl också förstås om behov finnes.

Linne funkar på rätt person fast personligen undviker jag det i stan. Är man för biffig, fet, råspinkig eller har allmänt ful kropp bör man ha nåt annat på sig. Tycker det luktar lite avundsjuka och bonnläpphet över diskussionen faktiskt.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Såså.
Glad igen?

tkdrille

Guest
jay-cutler-05.jpg

Så kan man se ut, och behöver inte ens bry sig om vad andra tycker. :banana

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Allmänna riktlinjer: Pung/kuk, ansikte och armhålor håller man någorlunda i schack. Näshår odyl också förstås om behov finnes.

Linne funkar på rätt person fast personligen undviker jag det i stan. Är man för biffig, fet, råspinkig eller har allmänt ful kropp bör man ha nåt annat på sig. Tycker det luktar lite avundsjuka och bonnläpphet över diskussionen faktiskt.
Jo ser lite äckligt ut när man ser nån på stan med en hårig pung

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...