Skorpan
Guest
3 min kvar,tick tack tick tack........
Skorpan skrev:race söndag 21.00 som vanligt - kom bara.......
fluppen har inge internet änfogerty skrev:jag e me, boka nu detta : Zeal, Casca (hoppgurka), thrrudeboy, hejdaniel,jtds,Mrtl,Hållundan,martin,fluppen, twistnturn å alla andra där ute i cyberspace
// F
Skorpan skrev:fluppen har inge internet än
fogerty skrev:Jaså, vad kommer det sig att han e på icq:n nu då, fattar inte hur det går ihop ??
//F
fluppen skrev:Jag e uppkopplad just nu tack vare att tanten står ute på gräsmattan och trampar på våran ADSL-DYNAMO....jag ska be henna trampa snabbare så kan jag nog var a med och lira
fogerty skrev:Sätt henne på hojen istället, koppla sedan hojen på dynon och sen ber du henne hålla fullt på sexan hela tiden, då kan du nog hoosta tillåmed
// Fogerty
fluppen skrev:(plus att hon rör inte min hoj )
Skorpan skrev:213.65.97.85
21.00
måste säga att man garvar som fan här ibland o knappt kan styra när du hoppar överallt hit o ditCasca skrev:Veni, Vidi, Vici
Alltid lika skoj att spela, ett ADSL-modem vill jag ha i julklapp så jag slipper hacka, tänk så mycket lättare det blir för er att köra över mig om jag inte hoppar runt hela tiden. See you next week
har inte kört själv på lääääänge nuhållundan skrev:haha, skorpan kör dygnet runt, bara att be om ett race...
Jag körde som en gud igår
hejdaniel skrev:Egentligen gillar jag inte den stående tiden nu... söndagar klockan 2100.. Gärna tidigarelägga eller senarelägga ett par timmar. Varför inte tex onsdagar mellan 23-24 eller 22-23. fast det ena behöver ju inte utesluta det andra. Så svårt att inte vara med bara. Söndagskvällen krockar alltid med massa %##**" söndagsmiddagar etc.. hon fattar ju inte hur kul det är!!!
Men onsdag är jag på.. 2200?
//Twist
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag