Lira Moto GP2 ?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Skorpan skrev:
race söndag 21.00 som vanligt - kom bara....... :banana :banana :banana

jag e me, boka nu detta : Zeal, Casca (hoppgurka), thrrudeboy, hejdaniel,jtds,Mrtl,Hållundan,martin,fluppen, twistnturn å alla andra där ute i cyberspace :)

// F

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
jag e me, boka nu detta : Zeal, Casca (hoppgurka), thrrudeboy, hejdaniel,jtds,Mrtl,Hållundan,martin,fluppen, twistnturn å alla andra där ute i cyberspace :)

// F
fluppen har inge internet än :(

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
fogerty skrev:
Jaså, vad kommer det sig att han e på icq:n nu då, fattar inte hur det går ihop ?? :gnissla

//F

Jag e uppkopplad just nu tack vare att tanten står ute på gräsmattan och trampar på våran ADSL-DYNAMO....jag ska be henna trampa snabbare så kan jag nog var a med och lira :yoparty

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
fluppen skrev:
Jag e uppkopplad just nu tack vare att tanten står ute på gräsmattan och trampar på våran ADSL-DYNAMO....jag ska be henna trampa snabbare så kan jag nog var a med och lira :yoparty

Sätt henne på hojen istället, koppla sedan hojen på dynon och sen ber du henne hålla fullt på sexan hela tiden, då kan du nog hoosta tillåmed :D :yoparty

// Fogerty

hejdaniel

Medlem
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
KTM 640-E 2003
Jag är med imorgon... kommer nog träna en del innan, kan hosta ett spel om någon är sugen redan ikväll...

Meddela mig isåfall på ICQ: 19916036

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Ett litet tips till alla!!!!

Gå in på edit rider på options, gå sedan in på edit logo och välj text,sen skriver ni in Kingpin istället för MotoGp som är standardtexten så får ni se nåt roligt i nästa race ni kör,hahahaha fan va jag garva :D :D

Man e allt en liten hacker :yoparty

// fogerty

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
fogerty skrev:
Sätt henne på hojen istället, koppla sedan hojen på dynon och sen ber du henne hålla fullt på sexan hela tiden, då kan du nog hoosta tillåmed :D :yoparty

// Fogerty

:lol :rofl
Rullar inte hojen då :kocko :kocko ? hon har ju inget körkort :tungan (plus att hon rör inte min hoj :gnissla )

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
ip till servern ikväll då ?
jag e me.. är laddad sen minimoton igår ;P

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Skorpan skrev:
213.65.97.85
21.00

Veni, Vidi, Vici :arsele
Alltid lika skoj att spela, ett ADSL-modem vill jag ha i julklapp så jag slipper hacka, tänk så mycket lättare det blir för er att köra över mig om jag inte hoppar runt hela tiden. See you next week

Skorpan

Guest
Casca skrev:
Veni, Vidi, Vici :arsele
Alltid lika skoj att spela, ett ADSL-modem vill jag ha i julklapp så jag slipper hacka, tänk så mycket lättare det blir för er att köra över mig om jag inte hoppar runt hela tiden. See you next week
måste säga att man garvar som fan här ibland o knappt kan styra när du hoppar överallt hit o dit :lol
ADSL hade inte vart fel :tummenupp
när kör vi nästa gång?? onsdag??
förslag...

hejdaniel

Medlem
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
KTM 640-E 2003
Egentligen gillar jag inte den stående tiden nu... söndagar klockan 2100.. Gärna tidigarelägga eller senarelägga ett par timmar. Varför inte tex onsdagar mellan 23-24 eller 22-23. fast det ena behöver ju inte utesluta det andra. Så svårt att inte vara med bara. Söndagskvällen krockar alltid med massa %##**" söndagsmiddagar etc.. hon fattar ju inte hur kul det är!!! :va

Men onsdag är jag på.. 2200?

//Twist

Skorpan

Guest
mej spelar ingen roll,jobbar inte nu ändå,värre med dom andra kan jag tänka mej
tror det e liiiiite för sent eller??

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
haha, skorpan kör dygnet runt, bara att be om ett race...

Jag körde som en gud igår :rolleyes:
har inte kört själv på lääääänge nu
kör bara med er online annars säger ni att jag tränar ju :hihi

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hejdaniel skrev:
Egentligen gillar jag inte den stående tiden nu... söndagar klockan 2100.. Gärna tidigarelägga eller senarelägga ett par timmar. Varför inte tex onsdagar mellan 23-24 eller 22-23. fast det ena behöver ju inte utesluta det andra. Så svårt att inte vara med bara. Söndagskvällen krockar alltid med massa %##**" söndagsmiddagar etc.. hon fattar ju inte hur kul det är!!! :va

Men onsdag är jag på.. 2200?

//Twist

21.00 är lagom tycker jag annars blir det för sent, fast just idag är jag uppe länge förstås :tummenupp :va

// fogerty

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...