jag kanske kan köra ifrån dej ikvällfogerty skrev:Nån som vill lira ikväll kl 21.00??
mitt ip: 213.113.158.222
va? vaddå? nu vet jag inte? Närdå? va? näe?blub skrev:Ja nån J-A dag ska jag väl slå HD! Oj vänta, det gjorde jag ju i sista rejset i söndags
valentinic skrev:Jag är också med nästa rejs
Är det bara att välja "connect to ip" och sen skriva in ip:et eller
yepp vi spikar söndag 21.00hållundan skrev:Troligtvis på söndag klockan 21...
Om det är innan lär det väl komma upp här =)
Men imorrn, då jeflar är det rejs. 21o. Ska se om jag är med. Det är min förhoppning iaf.hållundan skrev:Jag var kass som vanligt. Uschiamej va förvånad jag blir
Det är inte min grej verkar det som =)
Here we go again. Ja, rätt skönt är det faktiskt...hållundan skrev:Men imorrn, då jeflar är det rejs. 21o. Ska se om jag är med. Det är min förhoppning iaf.
Hohoho, ultraübergay att citera mig själv. Vad gör man inte för lite njutning?
Dufva skrev:Tänkte börja lira lite moto gp 2, eller lite mer seriöst man kanske kan säga. Har bara testat lite. Har kört igenom rookiesäsongen. Vill gärna ha lite tips på hur man fördelar poängen på hojen, vilken hoj man ska köra med och inställningar på hojen.
blub skrev:Tror det är föraren man fördelar poängen på? Men de' vette faen. Hur som helst är det nog en bra ide att hålla balans på poängen. Själv har jag lite extra på kurvtagning och broms för att det passar min spelstil .
Hojinställningar.. tja antingen så ändrar du inför varje race, anpassar till banan. Eller så kanske du hittar en viss inställning som passar dig (själv kör jag gärna med mycket grepp i däcken hellre än en über stabil hoj på rakorna, så mjuk fjädring). Eller så lämnar du det ifred, grundinställningarna är ju rätt bra? I multiplayer hinner man Inte ändra mellan varje race.
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|