fogerty skrev:Okej vilka är med å kör ikväll då? Skriv upp er nu Jag är med iallafall
Jag kör inte heller 1000 cc, det behövs inte för att krossa allt motstånd .. Nej men allvarligt så är det mycket lättare om man bara har en ingengas/fullgas kontroll, våga vägra powerslidesblub skrev:Kör inte 1000cc själv, men alla andra gör väl det. Går (nästan) att hänga med ändå
Hur länge brukar ni hålla på? jag slutar nämligen jobba kl 22.00 så jag är väl hemma 20 över ungefär...Skorpan skrev:onsdag 21.00 ??
Skorpan skrev:onsdag 21.00 ??
jag 213.65.97.85KaliZ skrev:...Jag e på!
Har inte hunnit öva så mkt dock ser ni svarta spår rakt ut i grusen så är det jag .
Vem "hostar"?
/KaliZ
kommer du in på SH-hubben så kan du få av mejGustav skrev:jag har inte orkat läsa hela tråden så ber om ursäkt ifall frågan är besvarad tidigare, men är det någon som har spelat på FTP så att man kan dra ner det?
brukar bli nån knapp timmaMr_Turbo skrev:Hur länge brukar ni hålla på? jag slutar nämligen jobba kl 22.00 så jag är väl hemma 20 över ungefär...
Ok jag kollar väl om ni fortfarande kör när jag kommer hem.Skorpan skrev:brukar bli nån knapp timma
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|