Lira Moto GP2 ?

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Livet som Pappa är inte alltid så lätt :huvet Men,men.. sonen går före allt. Vilket antiklimax det var för mig :)

Jag kommer igen nästa vecka :tummenupp

Last edited:

Skorpan

Guest
Mr J skrev:
Livet som Pappa är inte alltid så lätt :huvet Men,men.. sonen går före allt. Vilket antiklimax det var för mig :)

Jag kommer igen nästa vecka :tummenupp
jämt mellan ekholm o mats
sorry J men regler är regler
så ser det ut nu:

Last edited:

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Roade mig lite med Le Mans.. så här har ni något att bita i:

1.19.08

Skorpan: Självklart är "regler regler". Kommer ikapp dig nästa race.. men 1:a platsen i championshipet kan man nog glömma :tungan

Skorpan

Guest
Mr J skrev:

1.19.08

Skorpan: Självklart är "regler regler". Kommer ikapp dig nästa race.. men 1:a platsen i championshipet kan man nog glömma :tungan
yepp-både du o jag
vi får helt enkelt ha ett inbördes krig mellan oss själva :lol :tummenupp

M a t s

Hatar regn!
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha
Mr J skrev:

1.19.08

Hmmm.... LeMans är inte nån personlig favorit :zpy Jag har bara lyckats komma ner i 1.19.55 idag, :6surkart

Skorpan, om J fick 0 poäng igår så kan du plocka bort mina 11 från Suzuka också :7peta

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
M a t s skrev:
Hmmm.... LeMans är inte nån personlig favorit :zpy Jag har bara lyckats komma ner i 1.19.55 idag, :6surkart

Skorpan, om J fick 0 poäng igår så kan du plocka bort mina 11 från Suzuka också :7peta

Nä Mats, du ledde som faan och ramlade ur ofrivilligt. Jag koppla ju ner mig igår frivilligt (ehh.. nästan). Tycker du var värd dina poäng.

Sen får du börja träna.. 1.17.90 är numera mitt rekord på Le Mans.

Kommer aldrig kunna köra så i riktiga racet för jag mata fullt genom första S:ett.. Sen släppte jag ytterst lite i nästa S på rakan.. Marginalerna var inte mycket att snacka om :näsblod

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
M a t s skrev:
Jag tycker att vi kan tolka reglerna ganska hårt, när det gäller brutna lopp så blir det 0 poäng för alla oavsett vad som händer.

Jo, kan nog hålla med när jag tänker efter, någon kan känna sig felbehandlad annars. Sen blir det jobbig för Skorpan som kanske känner sig dum om det skall bli massa snack om poäng hit och dit.

:fyllisar

M a t s

Hatar regn!
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha
Japp, dom regler som var satta från början gäller. Har man inte burken i trim eller bryter av annan anledning så är det 0p. Det blir enklast så tror jag :tummenupp

Ekholm

Trottoarbiker
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RX1SP
Hehe... nu har han tänkt dominera FAST han har nollat! :lol
För min del spelar det ärligt talat ingen roll... jag hade ändå inte räknat med att få behålla min ledning särskilt länge till! Fast det är ju alltid kul när man kan tracka mats för att han har vunnit på "falska grunder".... :7peta

Skorpan

Guest
M a t s skrev:
:Bugar

Jag tycker att vi kan tolka reglerna ganska hårt, när det gäller brutna lopp så blir det 0 poäng för alla oavsett vad som händer.
då gör vi såhär: J får 11poäng så har ni fått 11var och så gäller reglerna stenhårt i fortsättningen,deal?? :tummenupp

Skorpan

Guest
J: hur faaaaan får du till dom tiderna?? känns som om det här kommer o skita sej KRAFTIGT för mej på den banan :( :död

Last edited:

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Skorpan skrev:
J: hur faaaaan får du till dom tiderna?? känns som om det här kommer o skita sej KRAFTIGT för mej på den banan :( :död

Som jag skrev längre upp så är det ju inga tider jag kommer kunna prestera när det väl är race. I 9 fall av 10 så slutar det med krasch. Rikta in dig mot 1.20 istället.. där kommer nog ett normalt varv ligga för mig. :tungan

Skorpan

Guest
Mr J skrev:
Som jag skrev längre upp så är det ju inga tider jag kommer kunna prestera när det väl är race. I 9 fall av 10 så slutar det med krasch. Rikta in dig mot 1.20 istället.. där kommer nog ett normalt varv ligga för mig. :tungan
om det vore så väl...
har inte hunnit köra speciellt mycket men jag är fan inte i närheten av 1.20 tid
ligger på 1.21.82 som bäst nu-PERKELE!! :mad:

Mr J

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX1000R 07
Skorpan skrev:
om det vore så väl...
har inte hunnit köra speciellt mycket men jag är fan inte i närheten av 1.20 tid
ligger på 1.21.82 som bäst nu-PERKELE!! :mad:

1.21.82 !! :hihi :rofl :lol :arsele

Kommer ju köra åttor runt dig. Tippar på en varvning på varv 18 :crash

Ekholm

Trottoarbiker
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RX1SP
Jo jag skulle åxå tippa på att racetiderna kommer att ligga på runt höga 1:19 till höga 1:20. (Plus i snitt tre krascher per man..)

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras