jämt mellan ekholm o matsMr J skrev:Livet som Pappa är inte alltid så lättMen,men.. sonen går före allt. Vilket antiklimax det var för mig
![]()
Jag kommer igen nästa vecka![]()
yepp-både du o jagMr J skrev:Roade mig lite med Le Mans.. så här har ni något att bita i:
1.19.08
Skorpan: Självklart är "regler regler". Kommer ikapp dig nästa race.. men 1:a platsen i championshipet kan man nog glömma![]()
Hmmm.... LeMans är inte nån personlig favoritMr J skrev:Roade mig lite med Le Mans.. så här har ni något att bita i:
1.19.08
Skorpan: Självklart är "regler regler". Kommer ikapp dig nästa race.. men 1:a platsen i championshipet kan man nog glömma![]()
M a t s skrev:Hmmm.... LeMans är inte nån personlig favoritJag har bara lyckats komma ner i 1.19.55 idag,
![]()
Skorpan, om J fick 0 poäng igår så kan du plocka bort mina 11 från Suzuka också![]()
Mr J skrev:Sen får du börja träna.. 1.17.90 är numera mitt rekord på Le Mans.
M a t s skrev:Jag tycker att vi kan tolka reglerna ganska hårt, när det gäller brutna lopp så blir det 0 poäng för alla oavsett vad som händer.
då gör vi såhär: J får 11poäng så har ni fått 11var och så gäller reglerna stenhårt i fortsättningen,deal??M a t s skrev:![]()
Jag tycker att vi kan tolka reglerna ganska hårt, när det gäller brutna lopp så blir det 0 poäng för alla oavsett vad som händer.
Skorpan skrev:då gör vi såhär: J får 11poäng så har ni fått 11var och så gäller reglerna stenhårt i fortsättningen,deal??![]()
Skorpan skrev:J: hur faaaaan får du till dom tiderna?? känns som om det här kommer o skita sej KRAFTIGT för mej på den banan![]()
![]()
om det vore så väl...Mr J skrev:Som jag skrev längre upp så är det ju inga tider jag kommer kunna prestera när det väl är race. I 9 fall av 10 så slutar det med krasch. Rikta in dig mot 1.20 istället.. där kommer nog ett normalt varv ligga för mig.![]()
Skorpan skrev:om det vore så väl...
har inte hunnit köra speciellt mycket men jag är fan inte i närheten av 1.20 tid
ligger på 1.21.82 som bäst nu-PERKELE!!![]()
Mr J skrev:1.21.82 !!![]()
![]()
![]()
Kommer ju köra åttor runt dig. Tippar på en varvning på varv 18![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X