jämt mellan ekholm o matsMr J skrev:Livet som Pappa är inte alltid så lätt Men,men.. sonen går före allt. Vilket antiklimax det var för mig
Jag kommer igen nästa vecka
yepp-både du o jagMr J skrev:Roade mig lite med Le Mans.. så här har ni något att bita i:
1.19.08
Skorpan: Självklart är "regler regler". Kommer ikapp dig nästa race.. men 1:a platsen i championshipet kan man nog glömma
Hmmm.... LeMans är inte nån personlig favorit Jag har bara lyckats komma ner i 1.19.55 idag,Mr J skrev:Roade mig lite med Le Mans.. så här har ni något att bita i:
1.19.08
Skorpan: Självklart är "regler regler". Kommer ikapp dig nästa race.. men 1:a platsen i championshipet kan man nog glömma
M a t s skrev:Hmmm.... LeMans är inte nån personlig favorit Jag har bara lyckats komma ner i 1.19.55 idag,
Skorpan, om J fick 0 poäng igår så kan du plocka bort mina 11 från Suzuka också
Mr J skrev:Sen får du börja träna.. 1.17.90 är numera mitt rekord på Le Mans.
M a t s skrev:Jag tycker att vi kan tolka reglerna ganska hårt, när det gäller brutna lopp så blir det 0 poäng för alla oavsett vad som händer.
då gör vi såhär: J får 11poäng så har ni fått 11var och så gäller reglerna stenhårt i fortsättningen,deal??M a t s skrev:
Jag tycker att vi kan tolka reglerna ganska hårt, när det gäller brutna lopp så blir det 0 poäng för alla oavsett vad som händer.
Skorpan skrev:då gör vi såhär: J får 11poäng så har ni fått 11var och så gäller reglerna stenhårt i fortsättningen,deal??
Skorpan skrev:J: hur faaaaan får du till dom tiderna?? känns som om det här kommer o skita sej KRAFTIGT för mej på den banan
om det vore så väl...Mr J skrev:Som jag skrev längre upp så är det ju inga tider jag kommer kunna prestera när det väl är race. I 9 fall av 10 så slutar det med krasch. Rikta in dig mot 1.20 istället.. där kommer nog ett normalt varv ligga för mig.
Skorpan skrev:om det vore så väl...
har inte hunnit köra speciellt mycket men jag är fan inte i närheten av 1.20 tid
ligger på 1.21.82 som bäst nu-PERKELE!!
Mr J skrev:1.21.82 !!
Kommer ju köra åttor runt dig. Tippar på en varvning på varv 18
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|