Skorpan
Guest
in med er nu ![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
![Banana :banana :banana](/img/smilies/nya/banana.gif)
Mr J skrev:VAFAAN... trodde det var Skorpans burk som strula..
men ni verkar ju köra för fulla muggar.. efter 2 kurvor kunde man väl fått ett försök till??
Åhh.. näst bana är skit-Assen också..![]()
sorry men jag visste inte om jag skulle avbryta pga att andra hade blivit sura iställetMr J skrev:VAFAAN... trodde det var Skorpans burk som strula..
men ni verkar ju köra för fulla muggar.. efter 2 kurvor kunde man väl fått ett försök till??
Åhh.. näst bana är skit-Assen också..![]()
Det låter braSkorpan skrev:sorry men jag visste inte om jag skulle avbryta pga att andra hade blivit sura istället![]()
ska vi säga att nästa gång en sån sak händer under första varvet så är det omstart?? vad säger ni,är det ok??
'M a t s skrev:OK för mig
Bästa varv på Assen just nu: 1.45.42
du vet vad det betyder va??Mr J skrev:'
Våga vägra Assen! Nä, seriöst.. jag är på match (Hammarby-AIK) på Måndag så jag är inte med. Tråkigt, men ändå skönt att slippa den banan![]()
Skorpan skrev:du vet vad det betyder va??
har du tur så ligger vi jävligt jämt och jag ligger snäppet under dej
har du otur så drar jag om dej![]()
ack vad nära det var JMr J skrev:Tänkte du skulle få känna på hur det känns![]()
Men det blir första och sista gången![]()
kolla vad J har ställt till med ikväll: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,549013,00.htmlMr J skrev:'
Våga vägra Assen! Nä, seriöst.. jag är på match (Hammarby-AIK) på Måndag så jag är inte med. Tråkigt, men ändå skönt att slippa den banan![]()
Skorpan skrev:ack vad nära det var J![]()
tvärtom min vän,jag är hetare än någonsinMr J skrev:Jaha, då försatte du din chans skorpan.. nu kommer du aldrig vara i närheten längre.![]()
Skorpan skrev:tvärtom min vän,jag är hetare än någonsin![]()
nästa bana (donington) blir nog en utmaning,jag tror på en jäääääävla massa vurpor från oss alla![]()
Mr J skrev:ja jävlar, Donington är inte lätt. Ena kurvan vurpar jag i ungeför varannat varv. Men jag hinner nog klura ut ett spår innan Måndag, då blir det storstryk för din del![]()
du kan väl hoppa in ändå så får tobbe lite mer jämlikhet...Therudeboy skrev:Donington anser jag vara bland den lättaste banan i hela spelet.
Förövrigt så har jag nu äntligen fått igång mitt motogp igen, så säg till när ni lirar utöver ert mästerskap!
Skorpan skrev:du kan väl hoppa in ändå så får tobbe lite mer jämlikhet...![]()
yeppTherudeboy skrev:hehe, kör fortfarande på tangentbord så det kanske blir jämt? Är det varje måndag 21:00 på ditt ip som vanligt?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |