Skorpan
Guest
in med er nu
Mr J skrev:VAFAAN... trodde det var Skorpans burk som strula..
men ni verkar ju köra för fulla muggar.. efter 2 kurvor kunde man väl fått ett försök till??
Åhh.. näst bana är skit-Assen också..
sorry men jag visste inte om jag skulle avbryta pga att andra hade blivit sura iställetMr J skrev:VAFAAN... trodde det var Skorpans burk som strula..
men ni verkar ju köra för fulla muggar.. efter 2 kurvor kunde man väl fått ett försök till??
Åhh.. näst bana är skit-Assen också..
Det låter braSkorpan skrev:sorry men jag visste inte om jag skulle avbryta pga att andra hade blivit sura istället
ska vi säga att nästa gång en sån sak händer under första varvet så är det omstart?? vad säger ni,är det ok??
'M a t s skrev:OK för mig
Bästa varv på Assen just nu: 1.45.42
du vet vad det betyder va??Mr J skrev:'
Våga vägra Assen! Nä, seriöst.. jag är på match (Hammarby-AIK) på Måndag så jag är inte med. Tråkigt, men ändå skönt att slippa den banan
Skorpan skrev:du vet vad det betyder va??
har du tur så ligger vi jävligt jämt och jag ligger snäppet under dej
har du otur så drar jag om dej
ack vad nära det var JMr J skrev:Tänkte du skulle få känna på hur det känns
Men det blir första och sista gången
kolla vad J har ställt till med ikväll: http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,549013,00.htmlMr J skrev:'
Våga vägra Assen! Nä, seriöst.. jag är på match (Hammarby-AIK) på Måndag så jag är inte med. Tråkigt, men ändå skönt att slippa den banan
Skorpan skrev:ack vad nära det var J
tvärtom min vän,jag är hetare än någonsinMr J skrev:Jaha, då försatte du din chans skorpan.. nu kommer du aldrig vara i närheten längre.
Skorpan skrev:tvärtom min vän,jag är hetare än någonsin
nästa bana (donington) blir nog en utmaning,jag tror på en jäääääävla massa vurpor från oss alla
Mr J skrev:ja jävlar, Donington är inte lätt. Ena kurvan vurpar jag i ungeför varannat varv. Men jag hinner nog klura ut ett spår innan Måndag, då blir det storstryk för din del
du kan väl hoppa in ändå så får tobbe lite mer jämlikhet...Therudeboy skrev:Donington anser jag vara bland den lättaste banan i hela spelet.
Förövrigt så har jag nu äntligen fått igång mitt motogp igen, så säg till när ni lirar utöver ert mästerskap!
Skorpan skrev:du kan väl hoppa in ändå så får tobbe lite mer jämlikhet...
yeppTherudeboy skrev:hehe, kör fortfarande på tangentbord så det kanske blir jämt? Är det varje måndag 21:00 på ditt ip som vanligt?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|