Lira Moto GP2 ?

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Vadå, jag har väl aldrig snackat skit :FU Pillade isär gamepaden och ryckte slet å dona lite, nu är den mycket bättre. Den får hänga med en stund till.
Men vad är det för tid skorpan lägger upp, jag har ju träning ikväll så jag får dissa kvällens race. Kommer hem strax efter 22, är ni vakna då så jag kan ta fram :whip

// F
Efter gokarten idag så kan du nog inte träna ikväll så ont som du har i armarna hihihi
Nu har jag spöat dej i gokart 2 gånger idag,undra hur många gånger jag kommer o piska dej i MotoGP?? :banana :FU
Det blir jackpott idag,du kommer o ligga på dina bara knän o skrika :Bugar :Bugar :Bugar :rofl

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Skorpan skrev:
Efter gokarten idag så kan du nog inte träna ikväll så ont som du har i armarna hihihi
Nu har jag spöat dej i gokart 2 gånger idag,undra hur många gånger jag kommer o piska dej i MotoGP?? :banana :FU
Det blir jackpott idag,du kommer o ligga på dina bara knän o skrika :Bugar :Bugar :Bugar :rofl

Säg så här.... Andra gången någonsin som jag kör gokart, du har kört 10 gånger minst. Sen så plocka jag ju in över en sekund på dig efter andra lopppet så hade vi kört två gånger till så hade du fått pisk :FU

Men du hade ju ont i armarna å gnällde så jag gav med mig, nästa gång vet du att du får smaka på :whip

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Säg så här.... Andra gången någonsin som jag kör gokart, du har kört 10 gånger minst. Sen så plocka jag ju in över en sekund på dig efter andra lopppet så hade vi kört två gånger till så hade du fått pisk :FU

Men du hade ju ont i armarna å gnällde så jag gav med mig, nästa gång vet du att du får smaka på :whip
jag vet en som inte ska träna idag hihi :rolleyes: undra varför :rolleyes:
när du tog in på mej så var det väl när jag inte kom förbi gubben som var före mej :fakta
5-6 gånger har jag kört där,det e du som e kärring :arsele :öl :brynad

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Skorpan skrev:
jag vet en som inte ska träna idag hihi :rolleyes: undra varför :rolleyes:
när du tog in på mej så var det väl när jag inte kom förbi gubben som var före mej :fakta
5-6 gånger har jag kört där,det e du som e kärring :arsele :öl :brynad

Sluta spamma nu med falska uppgifter å allt, vi blir bannade snart :fatta! ta en :öl istället

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
*såld*
fogerty skrev:
För de som tänkte köra race ikväll så meddelar skorpan att han blir femton minuter en kvart sen. Han äter middag på lokala pizzerian :hördu

// Fogerty

Oki do... Det besvarar varför det inte funkade!

Hoppas att han inte skyller på pizzan när han åker på smisk! :FU

Skorpan

Guest
jävla lätt o komma först när man blir utsatt för sabotage hela tiden :mad: :mad: :mad: :mad:
parasiter som ska prejja av en hela tiden
vänta ni bara - next time :brynad

PuDDy

pedalbiker
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
sorry
Säg till nästa gång ni ska köra så är jag med. inga problems. Här ska gasas. hehe :crash

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Japp det var kul!

Å skorpan tagga ner lite va :rofl

// F
o du var tvungen o ändra dina intressen nu oxå då va??
du kan ju alltid försöka din loooooooooooooooooooooooser LOOOOOL :arsele
:FU :FU :FU

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag