Ekholm skrev:Nice!!
Mr J skrev:Mmm.. det som är kul med banan är att den är svårvurpad.. Det finns utrymme för små misstag utan att man rasar.. Jag tror det kommer bli ett tätt race!
Ekholm skrev:Ja, den är bred och fin. Måste testa om jag fortfarande kan köra så fort som jag har gjort tidigare på Brno...
Mr J skrev:Hur fort är det då?
Ekholm skrev:Titta upp i tråden lite....1:38.07 har jag kört tidigare typ förra sommaren nät vi körde mycket på Brno. Fast när jag testade igen nyss så körde jag 1:37.68, så takterna verkar sitta i någorlunda!
Tycker du..? Förlåt...Mr J skrev:Det var ett förvirrande svar
Din bästa tid just nu är alltså 1.37.68?
M a t s skrev:Nu har man bättrat sig lite.... Ny bästa tid för mig är 1.36.18
M a t s skrev:Nu har man bättrat sig lite.... Ny bästa tid för mig är 1.36.18
Mr J skrev:oj, så fort går inte att köra med min hoj, måste trimma
Ekholm skrev:Börjar kanske bli dags att ta steget över till den ljusa 4-stroke sidan nu, va?
Skorpan skrev:fan gubbar,jag är inte hemma på måndagkväll kom jag på
vet inte om tjejens burk klarar av motoGP
jag får helt enkelt kolla upp det på söndagkväll/måndag under dan,funkar det inte så får nån annan hosta men det kanske löser sej ändå
jag åker iväg söndag em annars hade jag mer än gärna gjort detMr J skrev:Jag kan köra Söndag kväll om det passar för alla andra.. kan inte spela volleyboll just nu med en spricka i tummen.
Skorpan skrev:jag åker iväg söndag em annars hade jag mer än gärna gjort det
nope,jag tar 4e platsen för givet,kommer jag högre så ser jag det bara som bonusMr J skrev:Det är inte så att du är lite rädd när du sett vilka tider som presterats då?
problemet för mej är att jag är borta nästan hela nästa vecka men det kanske löser sej ändå,kollar hennes burk+motoGP söndagkväll o skriverEkholm skrev:Jag kan köra vilken dag som helst, även tisdag om ni vill.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|