Ekholm skrev:Nice!!![]()
Mr J skrev:Mmm.. det som är kul med banan är att den är svårvurpad.. Det finns utrymme för små misstag utan att man rasar.. Jag tror det kommer bli ett tätt race!![]()
Ekholm skrev:Ja, den är bred och fin. Måste testa om jag fortfarande kan köra så fort som jag har gjort tidigare på Brno...![]()
Mr J skrev:Hur fort är det då?
Ekholm skrev:Titta upp i tråden lite....1:38.07 har jag kört tidigare typ förra sommaren nät vi körde mycket på Brno. Fast när jag testade igen nyss så körde jag 1:37.68, så takterna verkar sitta i någorlunda!![]()
Tycker du..? Förlåt...Mr J skrev:Det var ett förvirrande svar![]()
Din bästa tid just nu är alltså 1.37.68?
M a t s skrev:Nu har man bättrat sig lite.... Ny bästa tid för mig är 1.36.18![]()
M a t s skrev:Nu har man bättrat sig lite.... Ny bästa tid för mig är 1.36.18![]()
Mr J skrev:oj, så fort går inte att köra med min hoj, måste trimma
![]()
Ekholm skrev:Börjar kanske bli dags att ta steget över till den ljusa 4-stroke sidan nu, va?![]()
Skorpan skrev:fan gubbar,jag är inte hemma på måndagkväll kom jag på
vet inte om tjejens burk klarar av motoGP![]()
jag får helt enkelt kolla upp det på söndagkväll/måndag under dan,funkar det inte så får nån annan hosta men det kanske löser sej ändå
jag åker iväg söndag em annars hade jag mer än gärna gjort detMr J skrev:Jag kan köra Söndag kväll om det passar för alla andra.. kan inte spela volleyboll just nu med en spricka i tummen.![]()
Skorpan skrev:jag åker iväg söndag em annars hade jag mer än gärna gjort det![]()
nope,jag tar 4e platsen för givet,kommer jag högre så ser jag det bara som bonusMr J skrev:Det är inte så att du är lite rädd när du sett vilka tider som presterats då?![]()
problemet för mej är att jag är borta nästan hela nästa vecka men det kanske löser sej ändå,kollar hennes burk+motoGP söndagkväll o skriverEkholm skrev:Jag kan köra vilken dag som helst, även tisdag om ni vill.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |