Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Hej alla glada
Jag är lite sugen på att besöka Liseberg innan dom stänger i år. Och vad kan va trevligare än att göra det med massor med vänner?
Nu verkar det vara fler och fler som hellre vill ha den 30e, så jag tycker att vi beslutar oss för det
Dels för att inte folk ska vara bakfulla från wcx-festen, dels för att det är veteran rally på Anderstorp 21-23e Augusti.
Hur många är det som tänker ta åkband och inträde? Vi kanske skulle sattsa på "Grupp priset" om alla vill det?
Jätte kul är om så många som möjligt kommer med, så kör vi en heldag på Liseberg med allt vad det innebär. Åka, Spela, Äta, Åka, Spela....
Jag för min del kommer satsa på Åkband, då jag är löjligt förtjust i åkatraktioner :
För er som kanske bara vill vara med och njuta av det trevliga sällskapet och ölen så föreslår jag att vi samlas allihop på någon resturang frammåt kvällen och käkar lite tillsammans och dricker några öl
Priser:
Entre: 70 kr
Entre: 60 kr/pers vid grupp på minst 15 pers. Förbokas
Åkband: 290 kr (exk. Gasten)
Åkband+: 330 kr (inkl. Gasten)
Åkhäfte: 215 kr
GRUPPHÄFTET (minst 15 personer) . . . . . . . 395 kr/person
Entré, Åkpass samt mat- och dryckkupong för 70 kr.
LISTA:
1. Blomman (vilket som)
2. Emmigirl
3. Pacman (30:e funkar nog bäst)
4. Daniel (23e)
5. Johansson (23e)
6. Falkeman (vilket som)
7. Filippa (vilket som)
8. Carina (30e)
9. Zandar
10.Viggo (30e)
11. Firefox (30:e)
12. Flinga (23e)
13. Killerwhale
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Jag är lite sugen på att besöka Liseberg innan dom stänger i år. Och vad kan va trevligare än att göra det med massor med vänner?
Nu verkar det vara fler och fler som hellre vill ha den 30e, så jag tycker att vi beslutar oss för det
Dels för att inte folk ska vara bakfulla från wcx-festen, dels för att det är veteran rally på Anderstorp 21-23e Augusti.
Hur många är det som tänker ta åkband och inträde? Vi kanske skulle sattsa på "Grupp priset" om alla vill det?
Jätte kul är om så många som möjligt kommer med, så kör vi en heldag på Liseberg med allt vad det innebär. Åka, Spela, Äta, Åka, Spela....
Jag för min del kommer satsa på Åkband, då jag är löjligt förtjust i åkatraktioner :
För er som kanske bara vill vara med och njuta av det trevliga sällskapet och ölen så föreslår jag att vi samlas allihop på någon resturang frammåt kvällen och käkar lite tillsammans och dricker några öl
Priser:
Entre: 70 kr
Entre: 60 kr/pers vid grupp på minst 15 pers. Förbokas
Åkband: 290 kr (exk. Gasten)
Åkband+: 330 kr (inkl. Gasten)
Åkhäfte: 215 kr
GRUPPHÄFTET (minst 15 personer) . . . . . . . 395 kr/person
Entré, Åkpass samt mat- och dryckkupong för 70 kr.
LISTA:
1. Blomman (vilket som)
2. Emmigirl
3. Pacman (30:e funkar nog bäst)
4. Daniel (23e)
5. Johansson (23e)
6. Falkeman (vilket som)
7. Filippa (vilket som)
8. Carina (30e)
9. Zandar
10.Viggo (30e)
11. Firefox (30:e)