WestW
.
eisbaer skrev:=) Skitfint, då har jag lite kött på benen.
Du har snarare allt kött på benen tvärt emot vad din kompis har.
Passa på att slå vad om något när du ändå håller på, han verkar ju drömma en del
eisbaer skrev:=) Skitfint, då har jag lite kött på benen.
WestW skrev:Killen snakar dynga så han tror sig själv
Med tur en hög 12a. Annars är det nog 13-14 som gäller för din drömmande kompis.
För att åka en hög 10a behöver han en sån här bil
och ett sånt här papper i handskfacket.
http://ankaz.serveftp.com/bromspapper/734.5 HK.JPG
http://ankaz.serveftp.com/f3.jpg
Chrille skrev:Stora pengar?! Vad skulle vara billigare än att bygga muskler i en V8'a? En 350 med 400hk ska inte vara så svårt att få ihop...
Väl?
SM 570 RR skrev:Volvo 142 - 72 , 2.5 liters radfyra.
9.02...
SM 570 RR skrev:"Varför då ?"
påstår han att han kört den tiden,eller har han hört(trott) att så är fallet.Kan ju va så att han råkat ut för en oseriös trimmare som tutat i honom att bilen ska göra dom tiderna för att få nasa prylar.Har stött på nåra såna stackare genom åren tyvärr.eisbaer skrev:=) Skitfint, då har jag lite kött på benen.
är det metallvolvon du menar???den gjorde ju låga nior.Fanns en vit 142:a i början på nittitalet som körde låga tior med en b-20 motor med relativt mycket av b-20 bitarna kvar.Käkade vxllådor som fan vill jag minnas.SM 570 RR skrev:Det var dagens sanning.
Firefighter skrev:hm vissa verkar ju verkligen att kunna drömma..
har en polare som åker rally-cross och hans 240 gör 0-100 på 4.25 sek men går ju inte fortare än 150-160 km/tim så någon 402 tid har vi ju ej...
och det är en 3.0 L evo motor på ca: 350 hk
Dee_cati skrev:Men en 8:a som är bra på alla dessa områden är svår att hitta för rimliga pengar.
Chris Ash skrev:Rallycrossbilar går ju något såinihelvete tack vare att de är lågt växlade. Vill minnas att Per Eklunds 700hk Saab 9-3 Viggen var växlad för 202km/h på högsta växeln vid ett testtillfälle. Det är fett....
Kay skrev:...inte många gatbilar i sverige som sätter det. Kan räkna dom på mina fingrar.
John skrev:En erfaren förare med en väl injusterad RWD cossie behöver ca 550hk för att komma ner på en tia.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|