Bikeweek får vi inte glömma !!!
24/07 - 01/08 - Gelleråsen - BikeWeek !!!
24/07 - 01/08 - Gelleråsen - BikeWeek !!!
Va? Jag har ju anmält mig till Tony och betalat för den 21/5 på anderstorpJohanFÖK skrev:Jag tror det har blivit ett fel den 25/5 Anderstorp. MC-Kursen. Jag och Tony som driver mc-kursen.nu har bara körningen på Gelleråsen i början av Augusti.
Kanske kan det vara så att min mc-klubb i Järfälla, MCE som bokat Anderstorp den 21/5 skall vara det rätta? pris: 600:-
(Om nu ingen annan också kallar sig MC-Kursen... ;-)
Kawwa skrev:Går det att ordna med en lista på vart banorna ligger ? Eftersom jag tex inte vet vart Falkenbergs motorbana ligger så sökte jag på Eniro. Falkenberg finns både i Göteborg och i Kalmar, vart ligger motorbanan ? Antar att det är fler än jag som inte vet vart alla banor ligger och kan behöva lite hjälp på traven i vilket län man skall titta för att hitta när man söker.
HW skrev:Du får väl klicka på länkarna till respektive klubb!!!!!
Om du tittar på riktnumret till klubben så borde du kunna utesluta ett av alternativen..Kawwa skrev:Jo men där står det tex falkenberg, inte i vilket län det ligger! Tycker du att jag skall köra till Kalmar först för att sen behöva åka till Götet när jag inser att det var fel komun !!
Bingo skrev:Va? Jag har ju anmält mig till Tony och betalat för den 21/5 på anderstorp
wima skrev:Om du tittar på riktnumret till klubben så borde du kunna utesluta ett av alternativen..
dvs Falkenbergs motorbana ligger på västkusten.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|