RG500-Johannes
Telefonstolpe vs Johannes 1-0
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Hoj
- Suzuki RG500 "Aim and squirt" + Aprilia SXV550 "Slide and burn"
Efter alla reportage i bl.a. BIKE så får man ju en rätt vissen syn på verkstäderna.
/J
/J
OLJEKYLD GSXR skrev:Tänkte kryssa i ingenting alls, men kom på att mina gaffelben var hos E&D Mc i vintras för packboxbyte, av just den anledningen att det var ett tråkigt jobb som jag inte hade tid eller lust med att göra. De tog lite tid på sig, men skötte det hela bra tycker jag.
sladdandebarnet skrev:Eftersom att jag köpte en ny hoj så servar jag den för garantin/andrahandsvärdet skull.
Skulle göra det mesta själv annars, har inte så mycket till övers för verkstäderna
sladdandebarnet skrev:Eftersom att jag köpte en ny hoj så servar jag den för garantin/andrahandsvärdet skull.
Skulle göra det mesta själv annars, har inte så mycket till övers för verkstäderna
QiX skrev:Det där med att serva för garanti och andrahandsvärde? Varför då? ojojoj va mycket man kan laga själv om nu något skulle rasa för alla de pengar verkstäderna suger åt sig... Och för andrahands värdet? Vem fan betalar mer för en cykel för att det finns någon löjlig bok med stämplar i?
Det är väl ingen konst att för en vetelängd få den bokjävlen fulstämplad när som helst, det säger ju inget om hojens skick ju.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|