Fyfan vad sugen jag blir på att köra! Men tyvärr så har vi inte sånt där väder här.
Här i Arboga ser det ut såhär...
Ser förbannat roligt ut. Verkar som att han som filmar fryser en aning dock, eftersom kameran hoppar en del.
Klart avis på er som kan åka hoj dock. I Nyköping är det S-N-Ö!!!!!
verkar vara roligt att ha motard
Det där såg ju skitkul ut!
Jag funderar på o köpa ktm 625 05+ som är reggad 21kw redan från fabrik så slipper man strypa o reg besikta o allt det där man nu ska göra enligt flera på forumet ialafall.
Så det lockar ju.
Men är det lika lätt o wheela med 625 som 660 om man kör spärrat?
Usch, man hör verkligen att det inte är en 525:a som smattrar förbi på slangen. Man blir sjukt sugen på att köra när man ser filmen och man blir helt överlycklig att man inte har köpt en 640
Det är lättast att wheela med 640
Jag är överlycklig att jag inte har köpt nån skogsmoppe
Jasså? Hade jag varit du så hade jag gråtit blod för att jag inte köpte en dammsugare istället.
Usch, man hör verkligen att det inte är en 525:a som smattrar förbi på slangen. Man blir sjukt sugen på att köra när man ser filmen och man blir helt överlycklig att man inte har köpt en 640
haha lol, du får ju tåla lite skämt. Tack för tipset Men, jag har en fin dammsugare också så det behövs inte
Att köra strypt måste vara det töntigaste man kan göra. Jag kör hellre en sån där ciaomoppe än en strypt 640. Kära nån, det får inte vara sånt! Att sånt här fortfarande pågår 2008 är ju helt fruktansvärt. Har du ingen skam i kroppen? niggah
Att köra strypt måste vara det töntigaste man kan göra. Jag kör hellre en sån där ciaomoppe än en strypt 640. Kära nån, det får inte vara sånt! Att sånt här fortfarande pågår 2008 är ju helt fruktansvärt. Har du ingen skam i kroppen? niggah
Schysst teknik, era rackare där. Min e inte strypt & jag kan inte köra så
än...
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM