Lite bilder på mina nyfixade fälgar

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Min kamera är helkass.
Men lite porrigt blev det
 

Bifogat

  • x1.JPG
    x1.JPG
    101.1 KB · Visningar: 452
  • x2.JPG
    x2.JPG
    93.2 KB · Visningar: 312
  • x3.JPG
    x3.JPG
    77 KB · Visningar: 253

Exup

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2003
Ort
HALLAND/Hyltebruk
Hoj
Aprilia Rsv 1000R FACTORY-08
Det där tror jag kommer att bli fett,sätt på dom nu( :tuttar )så vi får se slutresultatet :)
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Låna mig din hoj en vecka i sommar ska jag fixa bra bilder till dig....... :D

Kan oxå tänkas att allas våran Bosse skulle vilja byta ett och annat ord med dig i så fall oxå......... :rolleyes:

Ser riktigt bra ut detta, tror att resultatet kommer väldigt :tummenupp med tanke på hur resten av din hoj ser ut.......
 

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
fan va fet!! när får man se hela godingen då?!
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
He he... Jag tror vi sätter oss i ditt garage den 25:e o delar den där whiskeyflaskan o beundrar skönheten , så får damer o barn klara sig bäst de vill i vardagsrummet... :fyllisar .
Se till att hinna byta fotpinnar o allt det andra oxå tills vi kommer... Är grymt nyfiken på hur det blir ! Såhär långt..... Skitsnyggt !!! :tummenupp

Hämtar nog en zx9:a på lördag...om allt går som det ska. Sen får det nog bli fälgpolering där oxå....igen ! :3freak
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Folkezx9r skrev:
He he... Jag tror vi sätter oss i ditt garage den 25:e o delar den där whiskeyflaskan o beundrar skönheten , så får damer o barn klara sig bäst de vill i vardagsrummet... :fyllisar .
Se till att hinna byta fotpinnar o allt det andra oxå tills vi kommer... Är grymt nyfiken på hur det blir ! Såhär långt..... Skitsnyggt !!! :tummenupp

Hämtar nog en zx9:a på lördag...om allt går som det ska. Sen får det nog bli fälgpolering där oxå....igen ! :3freak

Det är lugnt. Eftersom jag har en viss förmåga, till min frus förtret, att tillbringa det mesta av min fritid i garaget så har jag självklart TV med alla kanaler, välfyllt kylskåp med öl o whiskey därute :) Så vi kan stnna där hela kvällen om du vill, kärringarna kan stanna inne och snacka barnafödsel o annat trams :)


Tack ni andra för trevliga komentarer.
Hade stora planer men tröttnade totalt. Skulle lackat om den helt och satt på turbo men orkar inte. Nån som behöver en S60 turbo?

ROSMOTO har tydligen bestämt sig för att inte leverera mina fotpinneset, synd för de var asgrymma, så nu blir det fula Gilles istället tror jag.
CRG kopplings/bromsgrepp ska på.

Så här ser Rosmoto setet ut:
 

Bifogat

  • justerfotpinne.jpg
    justerfotpinne.jpg
    35.3 KB · Visningar: 160

Wheelie-king

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2003
Ort
Kalmar
Hoj
YZR 500 "replica", Gixxer 1000 K7 "Lucky strike", KTM SX 150 -13, Gilera 180 2-takt
Grymt läckert!

Blir ju en fin kontrast mot alla svarta, matta, motarder :)
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top