Lite bilder (zx7r)

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
Jag har köpt dessa till min som ska monteras.

Så här ser min ut utan handtag.Det finns plastbitar som passar direkt i hålen .Bara att trycka dit.Jag hade ingen bättre bild än denna.Just nu är hojen nerplockad för lack mm.

Bifogat

• backspegel.jpg
    backspegel.jpg
    4.3 KB · Visningar: 364
  • zx7r före.JPG
    zx7r före.JPG
    96.2 KB · Visningar: 120

Zalfus

Medlem
Gick med
27 Feb 2006
Hoj
S1000RR -12 racehoj
zx skrev:
2550495 Jag har köpt dessa till min som ska monteras.

Så här ser min ut utan handtag.Det finns plastbitar som passar direkt i hålen .Bara att trycka dit.Jag hade ingen bättre bild än denna.Just nu är hojen nerplockad för lack mm.

ååh va snygg den hojen är asså!! Det är ju helt sjukt! Blir antagligen en sån när man byter upp sig =)

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Noyah skrev:
2550467 grym hoj! :tummenupp

Tack! :tummenupp

zx skrev:
2550495 Jag har köpt dessa till min som ska monteras.

Mmm, kanske kan vara något. Vart Köpte du dom?

Last edited:

zx

bling-bling byggare
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
z750( gold edition , z400 flattrack, gpz750 82:a eddie lawson edition
Mmm, kanske kan vara något. Vart Köpte du dom?[/QUOTE]

Speglarna köpte jag på Touringbutiken. 350kr/par.

Plastbitarna satt på hojen när jag köpte den.Tror att det är Kawasaki orginal.Har sett några på ebay ibland.

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Ensitsversionen är väldigt raceig!

R1Monstret skrev:
2543670 Kan lova att skjutspinnarna försvinner nästa vecka.. Polarn får sin hoj då. Så då slipper jag skjutsa honom mer. :yoparty

Någon som vet om det finns ensits-cuts till ZX-7R att köpa någonstans. Har faktiskt haft lite funderingar på det..

Handtagen blir dock kvar.. :tummenupp

ZX7RR 1996. Justerbart chassie, flatsideförgasare, tätstegad växellåda OSV:

Bifogat

• IMG_0020 Sporthoj.jpg
    IMG_0020 Sporthoj.jpg
    116.1 KB · Visningar: 107

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Speglarna köpte jag på Touringbutiken. 350kr/par.

Plastbitarna satt på hojen när jag köpte den.Tror att det är Kawasaki orginal.Har sett några på ebay ibland.

Ahh.. Tackar! Får ta och titta efter där.

Jompa05 skrev:
2551944 stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiligt :D:D sexig skylt ;p

Ha ha ha ha!! Visst tusan är den läcker?! :D
Hoppas att jag snart kan visa dig vilken logga vi valt också.. :yoparty

Last edited:

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Altså hojjen är fin, men gillar inte färgerna. Färgerna får mig att tänka på en John Deere traktor, hojjen är lite för ljus för min smak. Men ta inte illa upp, den är jätte fin rent style mässigt.

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Argyle skrev:
2552158 Altså hojjen är fin, men gillar inte färgerna. Färgerna får mig att tänka på en John Deere traktor, hojjen är lite för ljus för min smak. Men ta inte illa upp, den är jätte fin rent style mässigt.

Tar absolut inte illa upp. Alla har ju inte samma smak, och tur är väl det?
Har ju dessutom en till leksak i garaget.. Kan avslöja att den har samma färg som din.. Nåja.. Nästan iaf.. :yoparty

Gstyle

Stolt medlem i SKITFRÄN MC
Gick med
14 Oct 2006
Hoj
CBR 900 RR
R1Monstret skrev:
2552287 Tar absolut inte illa upp. Alla har ju inte samma smak, och tur är väl det?
Har ju dessutom en till leksak i garaget.. Kan avslöja att den har samma färg som din.. Nåja.. Nästan iaf.. :yoparty

Nej men.. Där är den ju. Den har man ju fått åka med ett par ggr i sommar. Du har fått till skicket riktigt bra! Sen går den ju som ett skott också!
:tummenupp

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Gstyle skrev:
2581506 Nej men.. Där är den ju. Den har man ju fått åka med ett par ggr i sommar. Du har fått till skicket riktigt bra! Sen går den ju som ett skott också!
:tummenupp

HAHA! Har du också hittat hit?! Välkommen! Och du har åkt färdigt bakom mig.. Nu får du f-n se till att hålla dig på din egna hoj. Vet inte om du läst tråden, men jag ska plocka bort skjutspinnar och sätta dit ensits-cuts. Allt för att få ryggsäckar som dig att skaffa egna hojar! :pannkyss

_rills_

Guest
Fan vad läcker hoj =)
Ska lacka om min hoj också, fick lite små ideer av din, men den kommer inte se likadan ut för det är ju en gixxer 750 :p

Hoppas du får ha den ifred :)

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
_rills_ skrev:
2581690 Fan vad läcker hoj =)
Ska lacka om min hoj också, fick lite små ideer av din, men den kommer inte se likadan ut för det är ju en gixxer 750 :p

Hoppas du får ha den ifred :)

Tackar! Kul att du gillar den. Hoppas också på att få ha den ifred. Finns en liten överraskning för den klåfingrade.. :D

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
R1Monstret skrev:
2581709 Tackar! Kul att du gillar den. Hoppas också på att få ha den ifred. Finns en liten överraskning för den klåfingrade.. :D

Fin hoj!

Men gör dig själv en tjänst och byt ditt framdäck/bakdäck om det är ett Avon ST 46/47. Uslare däck som släpper oftare än de gör går inte att hitta. Börna upp skiten och lägg på beggade rejsdäck istället. :tummenupp

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Zee skrev:
2581788 Fin hoj!

Men gör dig själv en tjänst och byt ditt framdäck/bakdäck om det är ett Avon ST 46/47. Uslare däck som släpper oftare än de gör går inte att hitta. Börna upp skiten och lägg på beggade rejsdäck istället. :tummenupp

Tycker dom har fungerat hyggligt faktiskt. Fick dom dessutom helt gratis, så dom får sitta på tills dom tar slut. Men tack för tipset! :tummenupp

Benke

Hojåkare?!
Gick med
2 Nov 2003
Hoj
Får nöja mig med trampcykel
R1Monstret skrev:
2581944 Tycker dom har fungerat hyggligt faktiskt. Fick dom dessutom helt gratis, så dom får sitta på tills dom tar slut. Men tack för tipset! :tummenupp

Håller med Zee här! Riktiga backelitmackor! Till och med min VFR 750 lyckades släppa loss i långa breda driftningar om man låg på för hårt! Sen kan jag bara säga att jag var mer besviken på deras våtgrepp! Kör försiktigt!:tummenupp

JÄVLIGT FIN HOJ!!! EN DRÖM!!! :yoparty

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Benke skrev:
2581968 Håller med Zee här! Riktiga backelitmackor! Till och med min VFR 750 lyckades släppa loss i långa breda driftningar om man låg på för hårt! Sen kan jag bara säga att jag var mer besviken på deras våtgrepp! Kör försiktigt!:tummenupp

JÄVLIGT FIN HOJ!!! EN DRÖM!!! :yoparty

Jag kör inte nämnvärt avancerat med ninjan faktiskt. Kanske blir ändring till nästa år, beror lite på hur mkt tid som finns över för att göra klart den enligt planerna.

Sen har jag ju skaffat en annan hoj för bus :yoparty
Kommer upp i en annan tråd snart..

Zmurfen skrev:
2582010 Så blir den utan handtagen:tummenupp

Ser riktigt bra ut. Kanske kan vara en bra idé att plocka bort dom! Ska fundera på det.. =)

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Toyman skrev:
2551931 ZX7RR 1996. Justerbart chassie, flatsideförgasare, tätstegad växellåda OSV:

För helvete det där är ju världens snyggaste hoj. RRmodellen är ju sjukt fin.
Ska få på sådana kåpor på min -00. Fast då måste man ju trimma den med kanske....

Jansen

Långsam
Gick med
9 Oct 2003
Hoj
ZX7R -96
Jäkligt snygg hoj! :tummenupp

Och tack för länkarna grabbar. Jag fick lite nya ideér! :)
Ensitscuts är såååå snyggt! Och ett par andra speglar, och det, och det, och det, och, ja, ni fattar... :rolleyes: :)

Varför är det inte sommar? :mad:

/Anders

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj