JoS skrev:Kongo kommer inte köra ett varv på Rörken med den där. Han vågar inte. *hets!*
JoS skrev:Kongo kommer inte köra ett varv på Rörken med den där. Han vågar inte. *hets!*
Kongo skrev:Är nöjd... med båda två!
TomK skrev:Den har väl inte gått så långt än ? Jag kan lägga på lite dubbdäck åt dig och köra in den sådär lagom...
Den var bra.zeal skrev:
"- Hej!
en snus och ett paket näcken, "dubbdäcksmodellen" tack,
här ska köras! "
/z
Barnolja...sandstream skrev:Så det är motorolja man ska smörja den med? Intressant!
Jag har kört med barnolja och när det var KM i åderpåle skrattade de åt mig på invägningen.
De sa att det inte fanns någon juniorklass
Kongo skrev:Barnolja...
nä det är i "pillesnoppklassen" Dom större kalas kuk...
TomK skrev:Ska det vara två 'l' i kalas eller kanske ett bindestreck: "kalas-k**" ?
Såhär skulle de nog varit egentligen:TomK skrev:Ska det vara två 'l' i kalas eller kanske ett bindestreck: "kalas-k**" ?
Thankz man! Klart grappen ska ha en radfyra!Robbi skrev:Nice bike!! Blir ju nästan lite sugen på rad-4:a igen...
TinaTjejen skrev:Lägg åxå märke till att hojen är en enda gråsvart stor penisförlängare
Jag anar en tjej med mycke kul kommentarer till de mesta mer av det
Ullis skrev:Var så säkerTinaTjejen skrev:Lägg åxå märke till att hojen är en enda gråsvart stor penisförlängare
Jag anar en tjej med mycke kul kommentarer till de mesta mer av det
Framförallt, NÄR kommer du göra det? *hets*Nursen skrev:Ja, visst den är fin. Men går den att resa upp på bakhjulet då?
JoS skrev:Framförallt, NÄR kommer du göra det? *hets*
Fan vad den är fin!
Att Det ska testas står klart eftersom det är årets målsättning, MEN det kommer nog bara att bli några dm på både längd och höjd är jag rädd...Nursen skrev:Och när du har gjort det, när sätter du ner den igen då? 1 km? 2 km? *hets igen*
Ja, det är den!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |