Ballt!
Gillar speciellt första låten från en av mina favorit filmer Nu blåser vi snuten
Sjukt sugen man blir på att skaffa en vinterhoj
Var någonstans på Ekerö körde ni? Tyckte jag hörde brassande ute på isen från Norsborg.
grymt! ska försöka ta mig dit igen nästa helg, hade ingen transport nu i helgen. ni verkar ha åkt mer i snön än på banan?
Jo det blev mest snö.. för taskigt fäste i mina dubb.
Klurar på om man ska göra som crosshojarna å skruva egna
Jag körde runt lite samma dag på samma is på en lånad hoj (Aprilia sxv 550) iförd skinnställ och integralhjälm
Har lite filmklipp som jag kan sätta ihop men har precis införskaffat kameran så vi får se hur det går.
Killen på den gula crossen hade löjligt bra grepp och riktigt duktig förare. Var en njutning att se han uiia ut ur kurvorna
Var själv ute på sjön o drog lite med polarna igår, sjukt kul o fint väder! har uteslutande kört med mousse de senaste 3 åren o det funkar ju kanon i skogen men vid isköra upplever jag att fästet blir sämre pga av det låga trycket, tryckte nu i ett par slangar o körde med 1.1 kg både fram o bak o det funkade väl hyfsat (nya Dunlop endurodubb)! någon som vet det ultimata däcktrycket på sjöis?
jo, man vill ju ha många dubb i isen men ett högre tryck pressar väl ner dubben bättre tror att 1,1 var lite väl mycket bak men fram skadar det nog inte att ha lite högre tryck! kôrv bak o slang fram kanske...1,1? tror jag åkte på mindre än 0,8 (gissning), man vill ju få ner så mycket dubb på isen som möjligt tänker jag!?
Awesome!!ni har väl inte missat min lilla film från samma bana?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |