Mad_Skillz
A dirty little young girls dream
Jorma! Fram med Kåtten, jag vill åka!!
Den hade jag ju frame senast igår men vart va du nånstans?
Du får ju komma hit om du vill åka!
Jorma! Fram med Kåtten, jag vill åka!!
Jag satt ju bara här ochDen hade jag ju frame senast igår men vart va du nånstans?
Du får ju komma hit om du vill åka!
Jag satt ju bara här och
Säg till nästa gång du ska ut, I'm there!
Här är mitt klipp, försöker mest lära mig redigeringsprogrammet =)
ah så det var mattias hoj du var ute med, misstänkte nästan det! kul hoj, nästan lite för mycket för isen dock! men framdäcket satt som klistrat när jag körde den på samma bana ett par helger sedan!
Här är mitt klipp, försöker mest lära mig redigeringsprogrammet =)
Vad använder du för redigeringsprogram?
Matte bytte ju map på ECUn efter vi körde sist och jag har kört hojen många gånger förut och tycker att det går att fördela effekt bättre nu. Och jag tror inte man kan ha för mycket effekt på isen bara för dåligt grepp
Adobe premiere elements 9. Jag lyckades blurra regskylten på bara ett par minuter med denna guide
Vet tyvärr inte vad det är för skillnader men det känns som det går att göra rätt avancerade saker i detta och jag kom igång och lyckades göra det där klippet på ett par timmar. Blir nog enklare nästa gång dock.
Jävla Vimeo funkar ju inte med min skitdator!!
Matte bytte ju map på ECUn efter vi körde sist och jag har kört hojen många gånger förut och tycker att det går att fördela effekt bättre nu. Och jag tror inte man kan ha för mycket effekt på isen bara för dåligt grepp
Killen med den gula sukkan (tror jag det var) hade som sagt löjligt bra grepp.
Ja fan! D där däcket funkade! Nästa helg har vi kanske med ett par quad killar oxå! Får se vad dom har för däck att åka med! / Han me Sukkan!
Hur gjorde du däcken? Vad använde du?
Slipade 10:9 Insex bultar 30 mm långa i bakdäcket! å härdade m 5 montage skruv i framdäcket! 25 mm långa
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |