Lite is och snö

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Jag satt ju bara här och :gråta:(

Säg till nästa gång du ska ut, I'm there!:banana

Ja det förstår jag! Om du bara visste vad du gick miste om så skulle du nog :gråta änu mer därför tänker jag inte berätta!

Men säg till när du vill komma förbi och be till gud att du överlever sen jävlar ska du få åka av!!! :yoparty
Jag har tid för det mesta annars är jag upptagen!

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Här är mitt klipp, försöker mest lära mig redigeringsprogrammet =) :huvet

[YOUTUBE-ID]ym9HflEqE-E[/YOUTUBE-ID]

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Här är mitt klipp, försöker mest lära mig redigeringsprogrammet =) :huvet

ah så det var mattias hoj du var ute med, misstänkte nästan det! kul hoj, nästan lite för mycket för isen dock! men framdäcket satt som klistrat när jag körde den på samma bana ett par helger sedan!

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
ah så det var mattias hoj du var ute med, misstänkte nästan det! kul hoj, nästan lite för mycket för isen dock! men framdäcket satt som klistrat när jag körde den på samma bana ett par helger sedan!

Matte bytte ju map på ECUn efter vi körde sist och jag har kört hojen många gånger förut och tycker att det går att fördela effekt bättre nu. Och jag tror inte man kan ha för mycket effekt på isen bara för dåligt grepp :yoparty

Killen med den gula sukkan (tror jag det var) hade som sagt löjligt bra grepp.

Last edited:

Apexx

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2010
Hoj
2008, Kawasaki ZX10-r
Kul att ni lyckades krocka med varandra när man har en hel jäkla sjö att köra på... :yoparty

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
Matte bytte ju map på ECUn efter vi körde sist och jag har kört hojen många gånger förut och tycker att det går att fördela effekt bättre nu. Och jag tror inte man kan ha för mycket effekt på isen bara för dåligt grepp :yoparty

mja jo visst är det så, till en viss nivå iaf, dom som försöker åka med hayabusor etc på isen får dock svårt att få ner kraften i isen oavsett! ;) men jo, skulle han skaffa finndubb till bak också så tror jag det skulle vara ännu roligare att köra! :tummenupp

Adobe premiere elements 9. Jag lyckades blurra regskylten på bara ett par minuter med denna guide :tummenupp

tufft, jag har använd någon tidigare standardversion av adobe premiere men tyckte det var onödigt komplicerat, har dock inte använt elements, vet du vad det är för skillnad? kör med sony vegas movie studio hd nu och den tycker jag är lite för simpel istället.

Last edited:

daniz

Porslinsdocka
Gick med
2 Apr 2007
Hoj
Ingen
Vet tyvärr inte vad det är för skillnader men det känns som det går att göra rätt avancerade saker i detta och jag kom igång och lyckades göra det där klippet på ett par timmar. Blir nog enklare nästa gång dock.

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Hoj
Vet tyvärr inte vad det är för skillnader men det känns som det går att göra rätt avancerade saker i detta och jag kom igång och lyckades göra det där klippet på ett par timmar. Blir nog enklare nästa gång dock.

ok, hmm aja svårt för mig att bara byta när man redan har en massa projekt igång dock. här är ett exempel på vad jag har klippt ihop i sony vegas movie studio HD iaf... finns mer i min youtube-kanal.

[YOUTUBE-ID]aVf2PTVWirY[/YOUTUBE-ID]

Supergreen

Ny medlem
Gick med
22 Feb 2011
Hoj
2008 Suzuki RMZ 450
Hemmagjorda isdäck

Killen med den gula sukkan (tror jag det var) hade som sagt löjligt bra grepp.

Ja fan! D där däcket funkade! Nästa helg har vi kanske med ett par quad killar oxå! Får se vad dom har för däck att åka med! / Han me Sukkan! :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...