Lite problem... med röven...

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Har rensat upp "där bak".. För en 2 veckor sedan, men jag har inget bra ställe att sätta min reg. skylt på. Så nu har den legat i en låda hemma i 2 veckor och man har kört utan. Känns lite jobbigt, en onödig grej att bli stoppad för.

Så var, hur har ni gjort... ska jag bara tycka upp den under systemet :confused:

Behöver lite bra ideér...
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Utan skylt behöver man ju faktiskt bara se till att aldrig ha under halv tank.
 

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Ort
LBG tha place 2 B
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
När jag såg Rubriken så trodde jag det handlade om hemorojder (stavning)

Va e de för skylt du ska ha mellan analen å pungen? Nä den va kanske inte så kul...

Men nu så, prova att göra något hemmapulat med plåtbit :tummenupp
 

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Herman skrev:
2225286 Har rensat upp "där bak".. För en 2 veckor sedan, men jag har inget bra ställe att sätta min reg. skylt på. Så nu har den legat i en låda hemma i 2 veckor och man har kört utan. Känns lite jobbigt, en onödig grej att bli stoppad för.

Så var, hur har ni gjort... ska jag bara tycka upp den under systemet :confused:

Behöver lite bra ideér...


skippa skylten, och lägg den någonstans om du har ett förvaringsställe. Kommer snuten säg att den precis trillade av.

Fördel: Du slipper sniffers som finns lite överallt. Kvittar om du inte har hojen på din hemadress förvisso

Nackdel: Brudarna kan inte kolla upp var du bor om dem vill provåka :hihi
 

astor

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Svärjää
Hoj
Honda 250
eeeh... jaha .... jag hade annars rekomenderat en salva... men nu var det ju inte den röven som var aktuell ...
 

Phasma

Ny medlem
Gick med
30 May 2005
Ort
Sverige
Hoj
Flera....
Cbr1000rr -06

Herman skrev:
2225286 Har rensat upp "där bak".. För en 2 veckor sedan, men jag har inget bra ställe att sätta min reg. skylt på. Så nu har den legat i en låda hemma i 2 veckor och man har kört utan. Känns lite jobbigt, en onödig grej att bli stoppad för.

Så var, hur har ni gjort... ska jag bara tycka upp den under systemet :confused:

Behöver lite bra ideér...

Tjena!
Är lite frågvis om hur du gjort med baken. HUr mycket tog du bort? Jag har införskaffat en sådan här....http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hond...QcmdZViewItemQQcategoryZ6755QQitemZ4648374655
...men har du några bra foton eller beskrivningar så mottges dessa med stor tacksamhet..../Phasma
 

fjellan

Ny medlem
Gick med
11 Nov 2005
Ort
skåne
Hoj
hemma bygge
Herman skrev:
2225286 Har rensat upp "där bak".. För en 2 veckor sedan, men jag har inget bra ställe att sätta min reg. skylt på. Så nu har den legat i en låda hemma i 2 veckor och man har kört utan. Känns lite jobbigt, en onödig grej att bli stoppad för.

Så var, hur har ni gjort... ska jag bara tycka upp den under systemet :confused:

Behöver lite bra ideér...
Stoppa den i kopiatorn och tejpa fast.
 

Thrazher

Speedfreak
Gick med
18 Jun 2004
Ort
Falköping
Hoj
ingen för tillfället
Bikersneed...

Herman skrev:
2225286 Har rensat upp "där bak".. För en 2 veckor sedan, men jag har inget bra ställe att sätta min reg. skylt på. Så nu har den legat i en låda hemma i 2 veckor och man har kört utan. Känns lite jobbigt, en onödig grej att bli stoppad för.

Så var, hur har ni gjort... ska jag bara tycka upp den under systemet :confused:

Behöver lite bra ideér...


Om du vill ha vanligt "mount" så kanske bikersneed's skylthållare funkar??
E väl samma konstruktion där bak som på 04-05 va??
Hursom helst, här har du länk:
Bikerseed
 

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Phasma skrev:
2225363 Tjena!
Är lite frågvis om hur du gjort med baken. HUr mycket tog du bort? Jag har införskaffat en sådan här....http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hond...QcmdZViewItemQQcategoryZ6755QQitemZ4648374655
...men har du några bra foton eller beskrivningar så mottges dessa med stor tacksamhet..../Phasma

Aha, kan fixa bilder tills ikväll... Har en bakampa med inbyggde blinkers i så just nu finns inte så mycket att skruva i. De är ganska tomt där bak... :hihi
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Herman skrev:
2225286 Har rensat upp "där bak".. För en 2 veckor sedan, men jag har inget bra ställe att sätta min reg. skylt på. Så nu har den legat i en låda hemma i 2 veckor och man har kört utan. Känns lite jobbigt, en onödig grej att bli stoppad för.

Så var, hur har ni gjort... ska jag bara tycka upp den under systemet :confused:

Behöver lite bra ideér...

Nu har väl du säkert hydraulisk bakbroms, annars såg jag en kul ide en
gång. Någon hade borrat ett hål mitt i regskylten, trätt på den på snutten
som stack ut längst bak på bromsstaget och fäst den med en mutter.
Detta ger ju den stora fördelen att man kan vicka på regplåten mha
bromspedalen.
Så nu vet du varför du skulle ha köpt en hoj med trumbroms!
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top