Paradoxy
Guest
Padde skrev:Hur lyckas du hänga på ett Hoj forum 24/7 utan att ens ha en hoj?
Jag gråter mig till sömns varje natt.
Jävligt najs hoj! Sugen på en sån
Padde skrev:Hur lyckas du hänga på ett Hoj forum 24/7 utan att ens ha en hoj?
DJM skrev:man kan ej hona nicasilcylinder. Bara lämna in igen.
Padde skrev:Mjo 18 är jag snart. Men mellanhoj är inget jag satsar på direkt fråns jag har mitt bil kort. Bil går före alla andra fordon för mig. Bor långt ut landet, Inte jätte roligt vissa tider på året.
Om det är TWT du tänker på så kan jag starkt rekommendera dem. De vet vad de gör och är inte omöjliga med att förhandla lite på priset.Svanen skrev:Annars finns ett företag i Lidköping som kan ta ur nicasilen och sätta i gjutjärn istället.
Men jag tror det räcker om dom honar cylinder med samma diameter som det är på, för att "rensa" upp bara.
Estremo skrev:Såg en sådan i stan förra veckan tror jag det var. De är ruggigt snygga faktiskt! Verkar vara ett vettigt köp. Med den bensinförbrukningen skulle plånboken göra dubbelvolter av glädje.
Om det är TWT du tänker på så kan jag starkt rekommendera dem. De vet vad de gör och är inte omöjliga med att förhandla lite på priset.
Annars tycker jag du ska kolla upp Stigs Motormekaniska i Axvall. Skickligare gubbe får man leta efter. För övrigt riktigt surt att den skar nu igen. Kan inte förstå hur det kunde hända.
Itacha75 skrev:Ruggigt fet hoj Padde, ruggigt! Ny ljuddämpare som låter och ser lite bättre ut, och du har 125-delens hetaste motard!
Itacha75 skrev:Ruggigt fet hoj Padde, ruggigt! Ny ljuddämpare som låter och ser lite bättre ut, och du har 125-delens hetaste motard!
cross-e-kul skrev:
Ingen tycker min är fin.
(men det är din padde)
Svanen skrev:Märkena i originalcylindern är inte stora.
Märkena i cylindern som sitter på nu är nog enorma
Annars finns ett företag i Lidköping som kan ta ur nicasilen och sätta i gjutjärn istället.
Men jag tror det räcker om dom honar cylinder med samma diameter som det är på, för att "rensa" upp bara.
Jag orkar inte meka med den nu.. Den får stå och skämmas ett tag först, kanske tar tag i det nästa helg och försöker tajma så jag har en WSM till nästa säsong..
DJM skrev:du kan annars skicka ner den till geiwiz och få en nynicaliserad tillbaka för 259e.
Som sagt går EJ att hona nicasil, det går åt helvete då.
KalleNorton skrev:Kommer ihåg när alla klankade ner på 4-taktarna. Varför ändrar ni åsikt nu?
2-takt 4 evvah!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |