Lite stunts from the hood

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Jävligt rolig rulle, trots att jag rynkade på snoken av vissa sekvenser.
Förgyllde helt klart denna morgon:tummenupp
 

creare

Guest
Han skrev,
"Inskickat av Mad_Skillz Läs Inlägg
Feeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!

Synd att folk inte kör sådär på gatorna här i Sverige med.."

Jag skrev,
"Några måste börja, sen kommer fler, sen tar vi över Sverige. Ställer nån sig i vägen? - bust a cap in his ass, blaow blaow"

Seeeeen, ag gav han ett fätt sett att vi wärlden ta över o kaoz med den. Ingen, alla, kan göra. Så. Du nu förstå?:tuttar
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Tänkte först att jag varken vill förespråka den körning som visas i filmen eller tycker det är särskilt fräckt...
men när jag tänker efter så visst fan hade man inte bangat om man fick chansen att fuckoköra med dom grabbarna :D bara komma ihåg att skruva av regplåten först :hihi
 

R5+1

Guest
Visste att Lil'Wayne släpptes för inte allt för länge sen men att han skulle ut o slanga direkt hade jag ingen aning om.. :D 2:08
Kanye West hängde också med ut ser jag 2:44 :D
Busta Rhymes, 1:42?

En fråga!? Varför kör ALLA på cross? billigare så? För dom verkar ju inte ha råd me hjälm..
Eru blind på alla tre ögon eller? Va ju massa SH och till och med nån fyrhjuling.
Du kanske inte ska dricka så mycket vin...:krama

Synd att folk inte kör sådär på gatorna här i Sverige med..
:confused:Men...det gör du ju redan.
Jag kan filma dig nästa sommar så langar vi upp en rulle på SH och visar att svennar kan också!:yoparty
Eller nä...finnar menar jag...:rolleyes:
 

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Damn, småkillarna på crossarna.. Och killen på bakbananen med lillgrabben framför på dynan, dra på trissor.

:skrämd
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Lite mer gangster som alla wangster i sverige vill vara som

[YOUTUBE-ID]vcHny8ep0RQ[/YOUTUBE-ID]
 

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Ort
200m söder om Dalälven
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Säga vad man vill, men många av killarna i första filmen va grymma på bakhjulet. Att köra kontrollerat på bakhjulet med en 250cc 2-takt är ju skitsvårt, att sen göra det på balanspunkten med en hand på styret medan man kollar in i kameran.....
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
:confused:Men...det gör du ju redan.
Jag kan filma dig nästa sommar så langar vi upp en rulle på SH och visar att svennar kan också!:yoparty
Eller nä...finnar menar jag...:rolleyes:




Hehe ja jo jag gör ju iaf mitt bästa! :tummenupp
Men skulle va nice om man drog runt typ 20st och körde sådär på gatorna det inte så ofta man ser tyvärr

Säga vad man vill, men många av killarna i första filmen va grymma på bakhjulet. Att köra kontrollerat på bakhjulet med en 250cc 2-takt är ju skitsvårt, att sen göra det på balanspunkten med en hand på styret medan man kollar in i kameran.....

Äsch trams nu är du bara larvig! Jag lärde mig att slanga på en 250 2T inga konstigheter alls tyckte att den va riktigt skön faktikst...
Möjligtvis lite små ettrig när man dra upp den men det ingen fara! Att sen ligga på balanspunkt är inte så svårt faktiskt.. :tummenupp
 
Last edited:

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Ort
Gävle/Älvsjö
Hoj
CBR 1000 - 08
Hehe ja jo jag gör ju iaf mitt bästa! :tummenupp
Men skulle va nice om man drog runt typ 20st och körde sådär på gatorna det inte så ofta man ser tyvärr



Äsch trams nu är du bara larvig! Jag lärde mig att slanga på en 250 2T inga konstigheter alls tyckte att den va riktigt skön faktikst...
Möjligtvis lite små ettrig när man dra upp den men det ingen fara! Att sen ligga på balanspunkt är inte så svårt faktiskt.. :tummenupp

hade du käkat en bucket med kfc medans du poppa hade jag blivit imponerad
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top