Lite tjatigt kanske… men ändå: #22 Mozz i rutan!!!

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Tänk dessa tursamma ungdomar som får lära sig fysik av självaste Mozz!!!! Mina betyg hade varit bättre!'n

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Skitbra, jätteroligt!
Men dialekten... jag förknippar den inte riktigt med Varbergsmål. Mer Borås om jag får tycka något.
Och nej. Det är ITTE tjatigt. Jag har sagt det förr: SST600 verkar bara bestå av en enda förare.

Erics 1000s

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
2x R-1000
Skönt att du fortsätter leverera även utanför asfalten!
Men, hur kommer det sig att du som en av få aktiva & kanske med åldern på fel halva för en lovande internationell karriär – ändå syns mer än alla andra utövare tillsammans?

Du är ju föredömet i rörligt media nu och Macke en god ambassadör för hur man kan göra för att få ett proffsigt yttre på sin satsning. Har ju själv funderat mycket på det där med ”Varför” det är så få som vågar visa stolthet över att man kör racing utan stödhjul i dubbla motorvägsfarten och sen våga berätta om det…. Inte hittat enhetligt svar än, kanske det hör till ”kan själv, inte ska väl jag behöva & någon annan borde” mentaliteten, vad vet jag?

Önsketänkande är ju att få åtminstone var 5e aktiv förare vilja och faktiskt försöka föra ut intresset för RR-sporten. Stödjer gärna en ”Mossberg media-award” där föraren med flest inslag i press/media leder till gratis licens el träningsläger kommande säsong?

Lycka till i öknen
Å som litet sponsortips – ta med helgad racingsand att erbjuda fansen = ”Mozz memorabilia”

/Eric

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Hur skulle det kunna bli tjatig? :D Heja dig som ser till att synas!! :banana :yoparty

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
ZX10R
Man måste bara smittas av din entusiasm, kör skiten ur dom nere i Dubai. Var det 14/15 feb? Det är ju typ snart :tummenupp

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Mozzis :kär:kär:kär
Vet du om det kommer att visas på ngn obskyr tevekanal eller via nätet, så att man kan följa dig på fredag?

bg

"Probably the best Bear in the world"
Gick med
9 Jan 2005
Hoj
BMW S1000RR (BG-edition)
Jag har sagt det förut och jag säger det igen... Du är en förebild för oss alla Mozz!:rock

Det är befriande att se en högstadielärare i engelska, matte och slöjd (om jag minns rätt) i ena stunden, med lågande blick, vittna om roadracingens intensitet i startögonblicket för att i nästa stå vid katedern och undervisa glinen i något teoretiskt mumbo jumbo...:D

Att du sedan dessutom manifesterar en racerförares främste accessoar, nämligen sideburnsen, genom att synas med dem på SVT gör dig ovillkorligen till min stora hjälte...:Bugar:hihi

När jag är 54 bast vill jag oxå va som du Mozz...:krama;)

/BG

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Grymt som alltid Mozz! :tummenupp

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Jag är en lycklig och stolt man med en Mozzberk tröja hemma!
Vilken intervju, vilken man, vilken förebild!:kär

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Hoj
ZX6R
Kul intervju, du verkar vara en härlig och passionerad person. Hade gärna haft dig som lärare i skolan. :)

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag har sagt det förut och jag säger det igen... Du är en förebild för oss alla Mozz!:rock

Det är befriande att se en högstadielärare i engelska, matte och slöjd (om jag minns rätt) i ena stunden, med lågande blick, vittna om roadracingens intensitet i startögonblicket för att i nästa stå vid katedern och undervisa glinen i något teoretiskt mumbo jumbo...:D

Att du sedan dessutom manifesterar en racerförares främste accessoar, nämligen sideburnsen, genom att synas med dem på SVT gör dig ovillkorligen till min stora hjälte...:Bugar:hihi

När jag är 54 bast vill jag oxå va som du Mozz...:krama;)

/BG

:Bugar:Bugar:Bugar

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
Strålande inslag och mycket strålande retorik. :tummenupp

Och jag som trodde att vi skulle få en onboard varv runt skolan med damcykeln. Det såg precis ut som en laddad gopro redo att dra runt skolan med cykelkorgen...

Jag tror bestämt att minkedjeknäckare syntes i verktygslådan, jag som undrat så lönge vart den varit. Skönt att det nu rett ut sig.:brinnerup

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...