Lite typs till en ny stuntare med hoj?

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Svårt att ge dig tips när man inte vet hur långt du kommit/hur duktig du är. Hur bra är du på att köra bakhjul, kan du göra långsamma wheelies? kan du köra cirklar ännu:confused: ?

Men det bästa tipset är väl att umm träna? så lär du dig själv till slut:gnissla

Själv har jag inhandlat den nya hotnessen!

VÄrsta bling bling sulfjeder ekrat hjuul!

http://www.blocket.se/vi/17260812.htm?ca=11_s

Hahaha den där ser helt livsfarlig ut :rofl, Borde ha ganska saftigt vikt/effekt förhållande :D

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Tips stavas med i... Typ...

Keevovneos

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2008
Hoj
Suzuki GSX-R 600 Stunt
det står att jag har kört mycket moppe jag kan det mesta med moppe cirklar och de.

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
klart man vill ha en lite billigare hoj i början... för dom går mycket i backen!
Hitta en hoj i stuntsverige som inte ha legat ner så ska du få ett inramat diplom!!
Men det kanske inte funkar så på MOPPENET!

Last edited:

p_kerttu

Nr 100
Gick med
18 Jun 2007
Hoj
CBR 600R, KTM SMR 450, KTM SX 250
det överlägset bästa tipset är att hänga med folk som är bättre än en själv.

kan inte mycket själv men det lilla man lärt sig har ju kommit genom att se vad dom andra dårarna hittar på. finns en del duktiga motardåkare i gbg men dom har inget att sätta upp mot moppefuckona vi såg i arendal (zarell var inte du en av dom ?)

hojje

lite knepigt att stunta me bruten hand:/
Gick med
11 Sep 2007
Hoj
kawasaki zx6r ninja
klart man vill ha en lite billigare hoj i början... för dom går mycket i backen!
Hitta en hoj i stuntsverige som inte ha legat ner så ska du få ett inramat diplom!!

haha så jävla sant!

jag har btw en leksak som jag håller på att göra stunthoj av nu, den e inte vurpad änn :tungan
kan jag också få ett diplom?:D

Crill^

Ny medlem
Gick med
4 Sep 2007
Hoj
636

de e ju klart att en stunt hoj har legat i backen, men vem fan vill ha en ner pissad hojj som nästan alla här i detta forum har sparkat ner med flit och är slut körd?
det var ju ett jävla bra pris för den, men efter allt man har hört så kanske det inte var så jäkla bra,
tänker inte gå mer oftopic nu och du stuntproffset himself kan ju ta å ge han lite tips

Soderlund1

Yrkesmördare
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
600RR -05 STUNT
HAHA Crill! Du verkar juh veta allt om den där hojen, så du borde juh ge alla tipsen. det finns inte så många hojar som inte har blivit nersparkad som kör stunt, fast vad vet jag. Det är inga fel alls på den där hojen! så om du tar och fortsätter med din arox proffs stuntning du kör så lär det här bli svin bra ska vi se. moppeproffset himself!

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept