Liten Reg-Skylt?

FreeRider

In The Army Now...
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
GSX-R 600 `98
Vad hände med era små Reg-skyltar?

Har ni tagit bort dem från "Sortimentet" ?

Eller är de bara tillfälligt borta, om dom finns kvar så lägger ja in en beställning.

Mvh Micke

FreeRider

In The Army Now...
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
GSX-R 600 `98
Tack så Mycke :Bugar

Har ju hört att dom e i Riktigt Bra kvalite, så ja återkommer då.

Mvh Mi:bananake

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
Tänkte tillägga en enkel och bra grej som borde införas.
Likadant som Ducatis Skyltfond. Varför inte köra en sporthoj.com skyltfond?
Du har över 3000 potentiella kunder borde knappast vara något problem att gå runt. Du skulle lätt kunna ta väldigt låg "medlems" avgift också. 100kr per skalle så skulle massor nappa och de allra flesta åker ju onekligen säsong efter säsong utan böter.

//Fredda

bo$ken

HarleyF0rum.se
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
H-D, Choppa
mycket bra kvalitet.....jag har redan blivit stoppad av harr haffa....reagera inte på sizen utan att den syntes dållit.....mes

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Fredda66 skrev:
Tänkte tillägga en enkel och bra grej som borde införas.
Likadant som Ducatis Skyltfond. Varför inte köra en sporthoj.com skyltfond?
Du har över 3000 potentiella kunder borde knappast vara något problem att gå runt. Du skulle lätt kunna ta väldigt låg "medlems" avgift också. 100kr per skalle så skulle massor nappa och de allra flesta åker ju onekligen säsong efter säsong utan böter.

//Fredda
Mycket, mycket bra idé! :tummenupp

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Det med skylt fond vore ju kanon,vet ej vad som gäller runt det bara med det får väl Swedie uttala sig om.Sen som du säger o betala en hundring eller nåt
för o få det att gå runt vore inte fel.I slutändan får man se hur många som är villiga o sponsra o vara med i en skylt fond om det bli aktuellt.
Mvh R1 racer

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
R1 racer skrev:
Det med skylt fond vore ju kanon,vet ej vad som gäller runt det bara med det får väl Swedie uttala sig om.Sen som du säger o betala en hundring eller nåt
för o få det att gå runt vore inte fel.I slutändan får man se hur många som är villiga o sponsra o vara med i en skylt fond om det bli aktuellt.
Mvh R1 racer
Det höjer ju både förfrågan på SH's miniskyltar, plus att det lär bli rätt mycket slantar över till Swedie.

Fredda66

.::[Biatch]::.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Brumm brumm
kaZmur skrev:
Det höjer ju både förfrågan på SH's miniskyltar, plus att det lär bli rätt mycket slantar över till Swedie.

Ekonomiskt sett så lär det med all säkerhet generera rätt bra med pengar till vår borgmästare Swedie. Precis som du påpekar så kommer efterfrågan på miniskyltar (inkluderar Sporthoj.coms skyltar) öka, nu är det många som är tveksamma då man riskerar böter etc etc. 100kr är ganska liten avgift för att slippa bekymra sig över den lilla skylten.

//Fredda

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag vet ej den lagliga proceduren runt det här. Behöver nån kunnig inom lagen som kontaktar mig så att jag isåfall kan utföra detta på rätt sätt.

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Swedie skrev:
Jag vet ej den lagliga proceduren runt det här. Behöver nån kunnig inom lagen som kontaktar mig så att jag isåfall kan utföra detta på rätt sätt.

Vet dock heller inte den lagliga proceduren kring detta men ett tips är att kanske ta kontakt med Ducati klubben o höra med dom hur det funkar kring detta.Dom har ju även nån buller fond.
http://www.ducceklubben.org/
Här står det lite om det på deras sida: http://www.ducceklubben.org/klubbinfo/

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM