Liten summering

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
N-TRADE RACING webben kan ni nu se totalställningen i Rookie 1000 serien under både SM och SO samt läsa den senaste racerapporten från Karlskoga.

I R1000 serien under SM slutade jag på en mycket bra 21:a plats av totalt ca 40-50 förare och i R1000 serien under Scandinavian Open slutade jag på en makalöst bra 14:e plats av totalt ca 60-70 förare.

Summa summarum är jag väldigt nöjd med min första RR-säsong :banana Det har gått MYCKET över förväntan och bara bättre och bättre nu på slutet med 2st topp10 placeringar (9:a och 8:a) :tummenupp

Det var dessutom jätteroligt att få träffa så många trevliga människor på banorna runt om i landet. Ni är underbara.

Nu stundar funderingar om det blir en större satsning till nästa år eller inte. Allt det senaste gällande vad och hur det blir läser ni självklart under nyheter på N-TRADE RACING webben.

Mvh

/ Kenneth

Last edited:

Magnus

MG355
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YZF250, GSXR750
Tycker att det är grymt bra kört av dig :tummenupp

Du har ju inte varit på banorna innan och med en hoj av lite modernare snitt så blir det topp 5 platser nästa säsong :banana

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Du rockar Kenneth! Ta nu och skaffa dig nått vettigt att åka på till nästa år så kommer pallplatserna!

Och ser jag den där förbannade Goldwingen i depån nån mer gång så kommer jag göra lidandet kort medelst en dunk bensin och blåslampa... ;)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Tack

Tack grabbar. Jo, jag är riktigt nöjd med körningen och bevisligen går det att köra rätt fort på en gammal Fireblade också, även fast vissa hävdat motsatsen. Skall man dock vara med i toppen så kanske man måste byta hoj. I alla fall om jag skall vara med i toppen. En annan förare skulle säkert kunna göra ännu bättre ifrån sig på 929:an. Skulle t.e.x Miinin köra hojen så kan jag garantera att tiderna skulle vara flera sekunder bättre per varv. Som någon sade... 80% förare 20% material. Jag som är halvkass har ju bara materialet att jobba med då det inte går att göra nåt åt föraren :) Så du kanske slipper se "guldvingen" till nästa år Björn :) Kanske blir det en lite nyare Blade då de är extremt lättkörda och det behöver en sån som jag :) Eller möjligtvis så trillar man ned i kawa-träsket :) Vi får se... Det börjar ju komma ut en del superbikes på annons nu...

Last edited:

Da Weasel

#72 Rookie1000
Gick med
5 May 2003
Hoj
Hojlös =(
Såklart att du ska satsa stooort nästa år :yoparty

Riktigt imponerande körning med den gamla hojjen. Byt upp dig till nyare så kommer du garanterat vara upp i toppen o fajtas nästa år :tummenupp

Vi ses nästa sässong...antingen på banen eller i depån (har inte bestämt mig hur jag ska göra till nästa säsong)

Palte

Hus, barn och när tid finns enduro.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gas Gas EC250 + YZ 250
En annan förare skulle säkert kunna göra ännu bättre ifrån sig på 929:an. Skulle t.e.x Miinin köra hojen så kan jag garantera att tiderna skulle vara flera sekunder bättre per varv. Som någon sade... 80% förare 20% material.

Föraren gör ganska mkt, eller vad tycker ni? Miinin fick testköra KTM Superduke ett par timmar på åsen. Resultat 1.10 :Bugar

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Da Weasel skrev:
Såklart att du ska satsa stooort nästa år :yoparty

Riktigt imponerande körning med den gamla hojjen. Byt upp dig till nyare så kommer du garanterat vara upp i toppen o fajtas nästa år :tummenupp

Vi ses nästa sässong...antingen på banen eller i depån (har inte bestämt mig hur jag ska göra till nästa säsong)

Ja Andreas, det blir storsatsning till nästa år. Läs nyheterna på min hemsida :)
Hoppas att du också gör en ny satsning :tummenupp

Palte skrev:
Föraren gör ganska mkt, eller vad tycker ni? Miinin fick testköra KTM Superduke ett par timmar på åsen. Resultat 1.10 :Bugar
Han är grym. Respect :yoparty

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Jasså, du fortsätter i Honda-träsket din fuling....
Grattis till nya hojen, du kommer bli grymt snabb nästa år...! :tummenupp

(Vem handlade du av?)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning