Live från Anderstorp-SM 2010!

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Finns det möjligen en länk till resultat och kvaltider som inte e pdf?

Tack pa forhand :D

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Hoj
Scott
Jag kanske inte borde säga detta i risk för stryk, men såg resultatet för superstock 600 och det var inte speciellt tät racing med sekunder mellan varje man.
Inte undra på när de längst fram krutar på utav bara faen. :) 1.35.6 av Alex Schacht... Och han har precis uppnått laglig ålder för att få köra 125 på allmän väg. Hahahah... vilken kille :tummenupp

Last edited:

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Vad gör Bergsten och Gull? 1,46 och 1,43? Även Sjöström 1,48? Gasa!

Jag kanske inte borde säga detta i risk för stryk, men såg resultatet för superstock 600 och det var inte speciellt tät racing med sekunder mellan varje man.

Sedan såg jag 125 racer resultatet. Oj oj. Inte mycket action där inte. Inte bättre i 250R.

Får hoppas det blir lite tätare när alla fått upp fart lite mer! :)

Ja, tycker det är lite kass av oss i sst600 - men det är jobbigt att komma från Rookie 600 och ska hänga med i 1:35 - tempo :D

RR_Chrille

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
GSX-R1000-K5

Sjöström hade en skithelg där det mesta strulade, bla en quickshifter som inte funkade vidare bra... Till racet kalla däck efter oljesanering och uppladdningen bestod av ett fåtal träningstillfällen i regn och hagel. Ja, det var alla bortförklaringar jag kom på nu!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sjöström hade en skithelg där det mesta strulade, bla en quickshifter som inte funkade vidare bra... Till racet kalla däck efter oljesanering och uppladdningen bestod av ett fåtal träningstillfällen i regn och hagel. Ja, det var alla bortförklaringar jag kom på nu!
Då har ju iaf han och jag en gemensam nämnare. Min quickshifter orsakar bekymmer för mig oxå. Misständningar utan att ens röra den. Fast bara i högerkurvor och vid avslag på 4an på höga varv. Sedan rycktes kedjan sönder, om quickshiftern var orsaken skall jag inte säga, men något snett måste det vara.

Ja, tycker det är lite kass av oss i sst600 - men det är jobbigt att komma från Rookie 600 och ska hänga med i 1:35 - tempo :D
Precis, ingen ursäkt att köra sämre än en fjunis på 16 år ... ;) :Bugar

Last edited:

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

Lawner

#35 SST600 - 2010
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ktm Exc 300 - 11 Enduro

Sedan såg jag 125 racer resultatet. Oj oj. Inte mycket action där inte. Inte bättre i 250R.

Vart var du sjävl? :arsele

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09

Det var ju sandlåda i hela svängen efter rakan. Du om någon borde ju veta hur svårt det är att åka i grus ;)

Själv kändes det som vanligt med ett grusparti :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vart var du sjävl? :arsele
Jag har ursäkter! :D Eller nä inte för SMet iofs. Jag har valt att inte köra Superbike då jag inte gillar tanken att ha 40-50 hk mindre på bakhjulet, samt väga 20 kg mer... ja hojen alltså. Men troligen jag oxå /feeeet :tungan

Kör bara BoTT! Missade dock Anderstorp då motorn varit trasig 2 gånger och han inte få det löst innan dess.

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
Jag har ursäkter! :D Eller nä inte för SMet iofs. Jag har valt att inte köra Superbike då jag inte gillar tanken att ha 40-50 hk mindre på bakhjulet, samt väga 20 kg mer... ja hojen alltså. Men troligen jag oxå /feeeet :tungan

Kör bara BoTT! Missade dock Anderstorp då motorn varit trasig 2 gånger och han inte få det löst innan dess.

om hojen går sönder 2 ggr av att stå i garaget,hur många ggr går den då sönder på ett varv på torpet:)

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Det är dåligt med bilder från helgen. kanske inte har hunnit komma än.. men upp me de så fort som möjligt så man har nåt att göra på dagarna nu :p

/A

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Det är dåligt med bilder från helgen. kanske inte har hunnit komma än.. men upp me de så fort som möjligt så man har nåt att göra på dagarna nu :p

/A

Här kommer en bild. Inte på dig men på din klasskamrat;)

r600_anderstorp_lordag_2.jpg

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...