Inte undra på när de längst fram krutar på utav bara faen.Jag kanske inte borde säga detta i risk för stryk, men såg resultatet för superstock 600 och det var inte speciellt tät racing med sekunder mellan varje man.
Vad gör Bergsten och Gull? 1,46 och 1,43? Även Sjöström 1,48? Gasa!
Jag kanske inte borde säga detta i risk för stryk, men såg resultatet för superstock 600 och det var inte speciellt tät racing med sekunder mellan varje man.
Sedan såg jag 125 racer resultatet. Oj oj. Inte mycket action där inte. Inte bättre i 250R.
Får hoppas det blir lite tätare när alla fått upp fart lite mer!![]()
Då har ju iaf han och jag en gemensam nämnare. Min quickshifter orsakar bekymmer för mig oxå. Misständningar utan att ens röra den. Fast bara i högerkurvor och vid avslag på 4an på höga varv. Sedan rycktes kedjan sönder, om quickshiftern var orsaken skall jag inte säga, men något snett måste det vara.Sjöström hade en skithelg där det mesta strulade, bla en quickshifter som inte funkade vidare bra... Till racet kalla däck efter oljesanering och uppladdningen bestod av ett fåtal träningstillfällen i regn och hagel. Ja, det var alla bortförklaringar jag kom på nu!
Precis, ingen ursäkt att köra sämre än en fjunis på 16 år ...Ja, tycker det är lite kass av oss i sst600 - men det är jobbigt att komma från Rookie 600 och ska hänga med i 1:35 - tempo![]()
Finns det möjligen en länk till resultat och kvaltider som inte e pdf?
Tack pa forhand![]()
Jag kanske inte borde säga detta i risk för stryk, men såg resultatet för superstock 600 och det var inte speciellt tät racing med sekunder mellan varje man.
Sedan såg jag 125 racer resultatet. Oj oj. Inte mycket action där inte. Inte bättre i 250R.
Jag har ursäkter!Vart var du sjävl?![]()
Jag har ursäkter!Eller nä inte för SMet iofs. Jag har valt att inte köra Superbike då jag inte gillar tanken att ha 40-50 hk mindre på bakhjulet, samt väga 20 kg mer... ja hojen alltså. Men troligen jag oxå /feeeet
Kör bara BoTT! Missade dock Anderstorp då motorn varit trasig 2 gånger och han inte få det löst innan dess.
Ja, tycker det är lite kass av oss i sst600 - men det är jobbigt att komma från Rookie 600 och ska hänga med i 1:35 - tempo![]()
Nu får MyLaps uppdateras med resultat från race 2!
Fortfarande inga resultat från race 2 på mylaps....![]()
Här finns resultaten för race 2: http://www.anderstorpraceway.com/doc.asp?M=100000620&D=600002122&L=SE
Det är dåligt med bilder från helgen. kanske inte har hunnit komma än.. men upp me de så fort som möjligt så man har nåt att göra på dagarna nu
/A
Här kommer en bild. Inte på dig men på din klasskamrat
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |