Kongo
Men gasa sa jag!!!
Vet ej, men Rille var efter Petter så isåfall har Rille tappat oljan ett varv före.
är de båda med eller är de borta nu vid omstarten?
Vet ej, men Rille var efter Petter så isåfall har Rille tappat oljan ett varv före.
Är det normalt med alla dessa tjuvstarter, eller verkar dom bero på något särskilt?
kör man in innan rödflagg har man brutit.
Nej, det har man inte, däremot kan man ju förlora ett varv. Men startar man om racet från början så spelar det ju ingen roll.
Är det normalt med alla dessa tjuvstarter, eller verkar dom bero på något särskilt?
Rilles andra motorras på korttid va?
Jaha, när ska man lära sig att inte lita på vad kommentatorerna sägerNja motorn gick bra som fan ögonblicket innan hojen skickade iväg Rille i omloppsbana.
Nja motorn gick bra som fan ögonblicket innan hojen skickade iväg Rille i omloppsbana. Aj som fan... Hoppas ryggen är hel. Det var förresten vatten som läckte ut på avgasrören som bildade rökridå, sen sölade ner högersidan på Rilles bakdäck. Tuff kille det där, jag frågade flera gånger om han verkligen var ok, lät ungefär så här: "Ta det lugnt, ligg kvar bara... Hur är det med dig?" "Aaj, jag vill inte åka ambulans!!" - "Nä-nä, du slipper... (Han sprang av från banan innan det så helt kass var han inte tänkte jag)... men är du verkligen ok?" "Ja då, gjorde bara jävligt ont när jag landade..." "Ja inte undra på, du var säkert 5 meter upp i luften... Är du säker på att du är ok?" "Ja då... jaha är det rödflagg nu?" "Det verkar så... hur är det med dig?" "Det går bra" *står upp nu o sträcker på sig lite försiktigt o grimaserar* "Helvete vad halt det var" - "Jo, det bolmade som satan redan på flygrakan, är väl din egna olja eller nåt som smort in ditt bakdäck. Men du, hur är det med dig nu?" "Äh ingen fara, det går över..."
Stenhård!
Men senare fick han åka ambulans till Värnamo sjukhus i varje fall hörde jag, så hoppas allt är bra!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|