GSXR1100R
The older i get the faster i was
Idag körde dom en tävling, Boxer va ruskigt snabb i starten.... men sen blev det en Åsa [tm] Årets första banvurpa för Boxer
Sorry då har Boxer blandat ihop er med nån annansorpaNSB30 skrev:Jag är inte i Tjeckien varken med Sara eller någon annan. Inte heller har jag varit på väg dit eller haft något fel på min racebuss.
Tror knappast att det fler Sorpa att förväxlas med.
/Sorpa
GSXR1100R skrev:Packalen kom 2:a i racet Sörebo kom 5:a och Jorpes kom 12:a
Mossberg glömde att tanka
Vassegomagnus_moss skrev:Men djävlar vad fort det gick så länge det varade
Tack för frukosten i morse förresten
HAha det var det roligaste jag sett på 100 år!!!!GSXR1100R skrev:
Tack det va kul i morsejorpes skrev:HAha det var det roligaste jag sett på 100 år!!!!
Du e bäst 1100! Fattar inte att du var så ointresserad av mina papper
Snyggt
GSXR1100R skrev:men sen blev det en Åsa [tm]
jorpes skrev:Åsa (96)... Vi väntar mycket spännt på den berömda bilden med Professorns dubbelgångare!!!! Lägg ut den... Jag kan inte vänta längre
Haha, ja du kan fasen inte va mer än precis innanför dörren?!? Men då kom du iaf hem säkert då... Skönt, hade ju inte kunnat sova annars!!Åsa #96 skrev:Jag får ju komma hem först :kocko
Var ju tvungen att stanna till hos Gamlot å prova litta rö tjut från Portugalien, som några tokar från Haaaalmstaaa hade haft med sig.
Åsa #96 skrev:Jag får ju komma hem först :kocko
Var ju tvungen att stanna till hos Gamlot å prova litta rö tjut från Portugalien, som några tokar från Haaaalmstaaa hade haft med sig.
Får inte jag va med i dina rapporter längre Visserligen var jag efter dom allihop i regnracet men det var väl racet dan innan som räknades egentligenGSXR1100R skrev:Packalen kom 2:a i racet Sörebo kom 5:a och Jorpes kom 12:a
Mossberg glömde att tanka
Gulsnabbtrajja skrev:Får inte jag va med i dina rapporter längre Visserligen var jag efter dom allihop i regnracet men det var väl racet dan innan som räknades egentligen
Det riktiga rejset var regnrejset Det första rejset var absolut inget som skall talas om... Vet inte ens överhuvudtaet om det var något annat rejs än Pirelli Cup rejset...Goodstuff skrev:Hur gick det i det "riktiga" racet då?
jorpes skrev:Det riktiga rejset var regnrejset Det första rejset var absolut inget som skall talas om... Vet inte ens överhuvudtaet om det var något annat rejs än Pirelli Cup rejset...
Vem f-n är du, är du ny härGulsnabbtrajja skrev:Får inte jag va med i dina rapporter längre Visserligen var jag efter dom allihop i regnracet men det var väl racet dan innan som räknades egentligen
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|