GSXR1100R
The older i get the faster i was
Idag körde dom en tävling, Boxer va ruskigt snabb i starten.... men sen blev det en Åsa [tm]
Årets första banvurpa för Boxer 

sorpaNSB30 skrev:Jag är inte i Tjeckien varken med Sara eller någon annan. Inte heller har jag varit på väg dit eller haft något fel på min racebuss.
Tror knappast att det fler Sorpa att förväxlas med.
/Sorpa
GSXR1100R skrev:Packalen kom 2:a i racetSörebo kom 5:a och Jorpes kom 12:a
Mossberg glömde att tanka![]()
Vassegomagnus_moss skrev:Men djävlar vad fort det gick så länge det varade![]()
Tack för frukosten i morse förresten![]()
HAha det var det roligaste jag sett på 100 år!!!!GSXR1100R skrev:
Tack det va kul i morsejorpes skrev:HAha det var det roligaste jag sett på 100 år!!!!
Du e bäst 1100! Fattar inte att du var så ointresserad av mina papper![]()
Snyggt![]()
jorpes skrev:Åsa (96)... Vi väntar mycket spännt på den berömda bilden med Professorns dubbelgångare!!!! Lägg ut den... Jag kan inte vänta längre![]()
Haha, ja du kan fasen inte va mer än precis innanför dörren?!?Åsa #96 skrev:Jag får ju komma hem först :kocko
Var ju tvungen att stanna till hos Gamlot å prova litta rö tjut från Portugalien, som några tokar från Haaaalmstaaa hade haft med sig.
Åsa #96 skrev:Jag får ju komma hem först :kocko
Var ju tvungen att stanna till hos Gamlot å prova litta rö tjut från Portugalien, som några tokar från Haaaalmstaaa hade haft med sig.
Får inte jag va med i dina rapporter längreGSXR1100R skrev:Packalen kom 2:a i racetSörebo kom 5:a och Jorpes kom 12:a
Mossberg glömde att tanka![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Får inte jag va med i dina rapporter längreVisserligen var jag efter dom allihop i regnracet men det var väl racet dan innan som räknades egentligen
![]()
Det riktiga rejset var regnrejsetGoodstuff skrev:Hur gick det i det "riktiga" racet då?
jorpes skrev:Det riktiga rejset var regnrejsetDet första rejset var absolut inget som skall talas om... Vet inte ens överhuvudtaet om det var något annat rejs än Pirelli Cup rejset...
![]()
Vem f-n är du, är du ny härGulsnabbtrajja skrev:Får inte jag va med i dina rapporter längreVisserligen var jag efter dom allihop i regnracet men det var väl racet dan innan som räknades egentligen
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli