Lillebror tar studenten om ett par veckor.
Och det blir jag som får sätta mig bakom ratten på traktorn och köra studentekipaget.
Iofs var jag inte så svårövertalad. Vem tackar nej till att titta på gymnasietjejer en hel dag
Blir något liknande detta:
Dock behöver de ju någon form av ljud på flaket.
Har fixat med ett elverk, så ström finnes.
Men där någonstans tog det stopp. (Har dock inte kollat runt så mycket i kompiskretsen än.)
Första tanken var en vanlig stereo, dvs. förstärkare och ett par högtalare. (Mp3-spelare med musik.)
Men frågan är hur det kommer att låta?
Alternativet är att hyra något, dock tycker jag 2,5k+, som de flesta uthyrarna tar, är lite i överkant.
Iofs inte sååååå farligt om man jämför med hur mycket vissa tycks betala
Men hittade följande paket:
Högtalarpaket 1, 30pers, 500kr
2st JBL PRX612M, aktiva högtalare
2st högtalarstativ
Som jag tycker verkar vara ett vettigt alternativ.
Vad tror ni om det?
För 500kr är ju så lite, att det nästan inte är värt att lägga energi på att leta bland polarna.
Tack på förhand
Och det blir jag som får sätta mig bakom ratten på traktorn och köra studentekipaget.
Iofs var jag inte så svårövertalad. Vem tackar nej till att titta på gymnasietjejer en hel dag
Blir något liknande detta:
Dock behöver de ju någon form av ljud på flaket.
Har fixat med ett elverk, så ström finnes.
Men där någonstans tog det stopp. (Har dock inte kollat runt så mycket i kompiskretsen än.)
Första tanken var en vanlig stereo, dvs. förstärkare och ett par högtalare. (Mp3-spelare med musik.)
Men frågan är hur det kommer att låta?
Alternativet är att hyra något, dock tycker jag 2,5k+, som de flesta uthyrarna tar, är lite i överkant.
Iofs inte sååååå farligt om man jämför med hur mycket vissa tycks betala
Men hittade följande paket:
Högtalarpaket 1, 30pers, 500kr
2st JBL PRX612M, aktiva högtalare
2st högtalarstativ
Som jag tycker verkar vara ett vettigt alternativ.
Vad tror ni om det?
För 500kr är ju så lite, att det nästan inte är värt att lägga energi på att leta bland polarna.
Tack på förhand