Ljud

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Soulflylost skrev:
det är lungt jag har ca 3 st dejavu´s om dagen :3freak

och jag har inte dödat någon än :hihi
aha okej, tur att jag inte är ensam :D kan vara lite jobbigt ibland när man bara känner att man har upplevt det förut. :hihi

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
-Rosen- skrev:
det kanske är för att jag är sjuk, men jag får faktiskt riktiga dejavu känslor av denna tråden. fast jag tror att i den andra tråden så började alla skälla ut varandra.

är jag galen :va
Sluta va offtopic!!! :mad: :mad: :mad:

Just kiding belive in god. :D

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Wargen skrev:
Vafan e dejavou? :confused:
jag vet inte om det är rättstavat, men det är typ när du gör en sak också får du en förnimmelse av att du har gjort exakt samma sak förr. inte som att du känner att du har spelat fotboll förut. men att publiken sitter i samma ordning på läktarna och du tittar på dem i samma ordning.

enkelt uttryckt så känns det som att man drömmer en kort stund och minns på ett konstigt sätt.

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
-Rosen- skrev:
jag vet inte om det är rättstavat, men det är typ när du gör en sak också får du en förnimmelse av att du har gjort exakt samma sak förr. inte som att du känner att du har spelat fotboll förut. men att publiken sitter i samma ordning på läktarna och du tittar på dem i samma ordning.

enkelt uttryckt så känns det som att man drömmer en kort stund och minns på ett konstigt sätt.

Precis, det känns som att man har upplevt samma sak någon gång tidigare.
Det som egentligen sker är att hjärnan "hakar" upp sig för någon millisekund därför blire som det blir. :mattias :tomten

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
tvålen skrev:
Det som egentligen sker är att hjärnan "hakar" upp sig för någon millisekund därför blire som det blir. :mattias :tomten

Bara "nån" millisekund? :tomten

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
tvålen skrev:
är det sant. för ibland är det riktigt verkligt. finns andra varianter också. som idag kom jag ihåg temat från en dröm inatt och jag är helt säker på att jag drömde om det när jag var liten också.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag drömde att min kusin skulle ha blå kläder på sig på sitt dopp och att han skulle tappa en present med vitt papper. Det kom jag ihåg och tänkte på när jag gick in i kyrkan, löjlig dröm tänkte jag. sen får jag se att han har blå kläder på sig. Jaja ren tur tänker jag.
Sen när han får sina presenter så tar han upp ett vitt paket, känner igen det exakt från drömen, säger till farsan att han kommer tappa det, precis då tappa han det.
Riktigt spoky!. :3freak

samma som en kompis han sa att jag skulle rammla och brytta armen till en annan kompis när jag cykla förbi. 10 sennare rammla jag och bröt armen. :3freak

Fan äkligt när saker slår in så där.

Sorry för ot:n men jag va bara tvungen.

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
-Rosen- skrev:

Jaha oooo det har ja vart med om många gånger....shit asså det e läskigt. Asså allt händer precis som om man vet att exakt så kommer det att hända. :3freak

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
det är inte någon upp hakning i hjärnan på daj iaf Prulle.
du är synsk. (har du varit med om det förr?) :3freak

till Tråden: Köp Arrow Lundgren. det låter fettet :tummenupp

Last edited:

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Kronen skrev:
det är inte någon upp hakning i hjärnan på daj iaf Prulle.
du är synsk. (har du varit med om det förr?) :3freak

till Tråden: Köp Arrow Lundgren. det låter fettet :tummenupp
Ne har redan ett rör som låter superfint, men det är inte det som är problemet, har inte plats för den, så jag tänkte ändra om lite.

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Aprilia Tuono 457