aha okej, tur att jag inte är ensam kan vara lite jobbigt ibland när man bara känner att man har upplevt det förut.Soulflylost skrev:det är lungt jag har ca 3 st dejavu´s om dagen
och jag har inte dödat någon än
aha okej, tur att jag inte är ensam kan vara lite jobbigt ibland när man bara känner att man har upplevt det förut.Soulflylost skrev:det är lungt jag har ca 3 st dejavu´s om dagen
och jag har inte dödat någon än
Sluta va offtopic!!!-Rosen- skrev:det kanske är för att jag är sjuk, men jag får faktiskt riktiga dejavu känslor av denna tråden. fast jag tror att i den andra tråden så började alla skälla ut varandra.
är jag galen
jag vet inte om det är rättstavat, men det är typ när du gör en sak också får du en förnimmelse av att du har gjort exakt samma sak förr. inte som att du känner att du har spelat fotboll förut. men att publiken sitter i samma ordning på läktarna och du tittar på dem i samma ordning.Wargen skrev:Vafan e dejavou?
Okej, misstänkte att det skulle göra det.joker_fly skrev:Koppar låter klart bäst klangar som satan
-Rosen- skrev:jag vet inte om det är rättstavat, men det är typ när du gör en sak också får du en förnimmelse av att du har gjort exakt samma sak förr. inte som att du känner att du har spelat fotboll förut. men att publiken sitter i samma ordning på läktarna och du tittar på dem i samma ordning.
enkelt uttryckt så känns det som att man drömmer en kort stund och minns på ett konstigt sätt.
tvålen skrev:Precis, det känns som att man har upplevt samma sak någon gång tidigare.
Det som egentligen sker är att hjärnan "hakar" upp sig för någon millisekund därför blire som det blir.
är det sant. för ibland är det riktigt verkligt. finns andra varianter också. som idag kom jag ihåg temat från en dröm inatt och jag är helt säker på att jag drömde om det när jag var liten också.tvålen skrev:Precis, det känns som att man har upplevt samma sak någon gång tidigare.
Det som egentligen sker är att hjärnan "hakar" upp sig för någon millisekund därför blire som det blir.
-Rosen- skrev:jag vet inte om det är rättstavat, men det är typ när du gör en sak också får du en förnimmelse av att du har gjort exakt samma sak förr. inte som att du känner att du har spelat fotboll förut. men att publiken sitter i samma ordning på läktarna och du tittar på dem i samma ordning.
enkelt uttryckt så känns det som att man drömmer en kort stund och minns på ett konstigt sätt.
Ne har redan ett rör som låter superfint, men det är inte det som är problemet, har inte plats för den, så jag tänkte ändra om lite.Kronen skrev:det är inte någon upp hakning i hjärnan på daj iaf Prulle.
du är synsk. (har du varit med om det förr?)
till Tråden: Köp Arrow Lundgren. det låter fettet
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |